WrestleQuest در آخرین لحظه تا شهریور دچار تاخیر شد

اگر امروز مشتاق بازی RPG WrestleQuest با مضمون کشتی بودید، به نظر می رسد که این کارت ممکن است تغییر کند. این بازی با تاخیر در آخرین لحظات مواجه شده است و اکنون در 22 آگوست برگزار می شود.

توسعه دهنده Mega Cat Studios و ناشر Skybound Games این تاخیر را دیروز عصر اعلام کردند و توضیح دادند که علت آن به دلیل کشف یک نقص ذخیره است. در این بیانیه آمده است،

هنگامی که بررسی های نهایی را روی یکی از پلتفرم های راه اندازی خود انجام می دادیم، متوجه شدیم که این امکان وجود دارد که بازیکنان در هنگام بازی WrestleQuest در چندین دستگاه مختلف، سیو بازی خود را از دست بدهند. از آنجایی که این یک بازی پر از ساعت‌ها محتوا است و پیشرفت بازیکن بسیار مهم است، ما هرگز نمی‌توانیم طرفداران خود را به این شکل نامید کنیم."

اگرچه دیدن بازی چند ساعت قبل از عرضه به عقب افتاد، اما این موضوع خوبی است که تیم قبل از اینکه روی بازیکنان تأثیر بگذارد، متوجه این مشکل شد. طرفداران کنجکاو کشتی و RPG باید چند هفته دیگر صبر کنند، اما حداقل می توانند با خیال راحت بازی کنند.

WrestleQuest در دنیایی شکل می گیرد که لیگ های کشتی اکشن شکل گرفته است و قهرمان داستان آن رندی "Muchacho Man" سانتوس در تلاش برای تبدیل شدن به سوپراستار نهایی است. با الهام از آثار کلاسیکی مانند Chrono Trigger و Final Fantasy VI، شما با گروه بزرگی از هموطنان خود شریک خواهید شد تا حملات خاصی را انجام دهید و حرکات تیمی را بر روی حریفان خود تگ کنید. علاوه بر شخصیت‌های تخیلی، چندین ستاره واقعی در بازی ظاهر می‌شوند، از جمله جف جارت، جیک «مار» رابرتز، گروهبان Slaughter.

WresleQuest روی کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس، سوییچ، رایانه شخصی و موبایل از طریق نتفلیکس در دسترس خواهد بود.


 

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات