کیث دیوید نقش زاوالا را در Destiny 2 به عهده می گیرد

در اوایل سال جاری، لنس ردیک بازیگر سریال های Destiny 2 و Horizon Zero Dawn (در میان بسیاری از نقش های دیگر) به طور غیرمنتظره ای درگذشت. در Destiny 2، ردیک نقش فرمانده زاوالا را بازی کرد - یک شخصیت تکراری مهم در داستان های Destiny. ردیک همچنین از طرفداران پر و پا قرص این بازی بود و محبوبیت ویژه ایی در میان گیمرها داشت، بنابراین تغییر نقش او کار دشواری بود.

امروز بانجی اعلام کرد که کیت دیوید بازیگر افسانه ای این نقش را بر عهده خواهد گرفت. دیوید یک بازیگر حرفه ای سینما و تلویزیون است که در فیلم هایی مانند The Thing و برنامه های تلویزیونی مانند Community ایفای نقش کرده بود.

او همچنین صداپیشگی تعدادی از شخصیت ها در فیلم های انیمیشن و بازی های ویدیویی را بر عهده داشته است. او در نقش دکتر فاسیلیه در شاهزاده خانم و قورباغه و در نقش کیت دیوید در Saint's Row IV. با این حال، شاید معروف ترین نقش او در بازی های ویدیویی، نقش The Arbiter در بازی های Halo باشد. دیوید با کار با Bungie غریبه نیست.

دیوید در پستی در سایت Bungie که انتخاب بازیگران را اعلام کرد، گفت: "من مفتخرم که کار بزرگ لنس ردیک را در نقش زاوالا ادامه دهم. لنس به طرز شگفت انگیزی حس یکپارچگی شخصیت را به تصویر کشید. قصد من ادامه دادن به این کار است."

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات