Assassin's Creed Mirage یک هفته زودتر منتشر می شود

Assassin's Creed Mirage یکی از موردانتظارترین بازی های سال 2023 است که پس از سال ها شایعات و تاخیر، هنوز تاریخ انتشار آن دور از دسترس است. با این حال، این انتظار اندکی کوتاه شده است. امروز، یوبی سافت فاش کرد که بازی gold شده است، و از آنجایی که آنها زودتر از موعد مقرر این کار را انجام داده اند، در تاریخ 13 مهر، یک هفته زودتر از آنچه قبلا اعلام شده بود، منتشر خواهد شد.

از طرف کل تیم، بی صبرانه منتظر شما هستیم تا بغداد قرن نهم را با باسیم کشف کنید.

سفر شما اکنون از  13 مهر شروع می شود. تاریخ جدید را ذخیره کنید! #AssassinsCreed pic.twitter.com/eWAZttvjIX

— Assassin's Creed (@assassinscreed) 14 اوت 2023

این بازی باسیم بن اسحاق را دنبال می کند، یک قاتل که قبلاً به عنوان یک شخصیت فرعی در Assassin's Creed Valhalla در سال 2020 معرفی شده بود. در حالی که این سری به طور سنتی در مورد نبردهای مخفی کاری متمرکز در شهرهای متراکم بود، ورودی های جدیدتر بازیکن را وارد محیط های جهان بازتر کرده و مکانیک های RPG را در خود جای داده است. میراژ بازگشتی به فرمول کلاسیک قدیمی است که با کلاه سفید نمادین، تیغه مخفی و پارکور کامل شده است. داستان بازی در بغداد 12 سال قبل از وقایع والهالا اتفاق می افتد.

در دورانی که احساس می‌شود بازی‌ها دائماً به تأخیر می‌افتند، زمانی که یک بازی به جای آن زودتر از موعد مقرر عرضه میشود، رویایی است. اخیراً، بازی Baldur's Gate 3 برای جلوگیری از رقابت با «دیگر بازی های نقش‌آفرینی‌» که به احتمال زیاد به Starfield اشاره دارد، نسخه رایانه‌های شخصی خود را منتشر کرد. به نظر نمی رسد که تاریخ جدید میراژ به دلیل تمایل به دوری از رقابت باشد، اما آن را کمی جلوتر از سایر بازی های بزرگی که در ماه اکتبر منتشر می شوند، به ویژه Marvel's Spider-Man 2 و Super Mario Bros. Wonder، که هر دو عرضه می شوند، جلوتر انداخته.


 

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات