Alan Wake 2 ده روز تاخیر خورد

Alan Wake 2 مدت زیادی است که قرار است عرضه شود، اما طرفداران باید کمی بیشتر صبر کنند زیرا بازی از 25 مهر به 5 آبان کشیده شده است.

در یک بیانیه مطبوعاتی، توسعه دهنده Remedy Entertainment دلیل فنی این تاخیر را ذکر نکرد و تنها نوشت: "اکتبر ماه شگفت انگیزی برای عرضه بازی است و ما امیدواریم که این تغییر تاریخ فضای بیشتری را برای همه فراهم کند تا از بازی های مورد علاقه خود لذت ببرند."

این احتمالاً به این واقعیت اشاره دارد که Alan Wake 2 در ابتدا قرار بود تنها سه روز قبل از ورود بازیگران سنگین Marvel's Spider-Man 2 و Super Mario Bros. Wonder منتشر شود که هر دو در 28 مهر عرضه می شوند. یک هفته کامل خارج از آن شعاع انفجار، فضای تنفسی برای بازیکنانی فراهم می کند که به دنبال لذت بردن از برخی یا همه آن عناوین در حین عرضه هستند.

Alan Wake 2 به 13 سال پس از بازی اصلی می رود و دو قهرمان اصلی آن را بازی می کند: نویسنده عنوان و مامور FBI Saga Anderson. ساگا در حال بررسی یک پرونده قتل در شمال غربی اقیانوس آرام است، در حالی که Alan از زمان پایان بازی اول در قلمرو کابوس‌وار The Dark Place به دام افتاده است. بازیکنان بین هر دو شخصیت جابه‌جا می‌شوند و می‌توانند به اندازه دلخواه داستان‌هایشان را بازی کنند. Remedy بیان کرده است که دنباله این بار یک عنوان ترسناک بقا خالص است.
Alan Wake 2 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه شخصی از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس خواهد بود.


منبع : gameinforme

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات