The Game Awards 2023 در تاریخ 16 آذر برگزار میشود

سال گذشته، The Game Awards چندین لحظه به یاد ماندنی از جمله اولین نگاه به فیلم Super Mario Bros داشت. به نظر می رسد امسال نیز در همین تاریخ برگزار میشود، زیرا دهمین دوره جوایز سالانه The Game در روز پنجشنبه، 16 آذر 2023 در سالن Peacock Theater در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار می شود.

درست مانند سال های گذشته، The Game Awards 2023 به صورت رایگان در بیش از 30 پلتفرم ویدئوی دیجیتال از جمله Twitch، YouTube، Steam، Twitter (همچنین به عنوان X)، فیس بوک، TikTok Live و غیره پخش می شود. نمایش امسال بار دیگر ارکستر The Game Awards را که توسط لورن بالف رهبری می‌شود، نمایش می‌دهد.

جف کیگلی مجری و تهیه کننده اجرایی در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: "هر سال، ما مشتاقانه منتظر میزبانی نمایشی هستیم که به بازی های برجسته سال افتخار می کند و در عین حال برخی از بزرگترین و موردانتظارترین بازی های ویدیویی جهان را معرفی و پیش نمایش می دهد." . با توجه به اینکه، بسیاری از فرنچایزهای محبوب بازی های ویدیویی توسط تولید کنندگانشان در حال توسعه هستند که تجربیات جدیدی را در سرتاسر پلتفرم ها ایجاد می کنند، چه در بازی ها، تلویزیون، فیلم ها و فراتر از آن، صنعت همچنان به روش های شگفت انگیزی در حال گسترش است و ما فقط میتوانیم منتظر بمانیم. بهترین بازی‌ها و نشان دادن آینده به بینندگان در سراسر جهان."

اگر می‌خواهید The Game Awards را در 16 آذر تماشا کنید، می‌توانید این کار را در یکی از پلتفرم‌های پخش جریانی مختلف که در آن پخش می‌شود انجام دهید. اگر می‌خواهید به صورت زنده در آنجا حضور داشته باشید، بلیط‌های عمومی در اواخر پاییز امسال برای خرید در دسترس خواهند بود.


 

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات