تاریخ انتشار Persona 3 Reload مشخصی شد

هنگامی که در ماه ژوئن اعلام شد، Persona 3 Reload بالاخره به درخواستی که بسیاری از طرفداران این سری داده بودند پاسخ داد. پس از انتشار ناامیدکننده‌ای که Persona 3 Portable بر روی کنسول‌های نسل جدید در اوایل سال جاری داشت، به نظر می‌رسد Persona 3 Reload با درخواست طرفداران مطابقت بیشتری داشته باشد.

این بازی از ابتدا با استفاده از Unreal Engine ساخته شده است و یک برداشت کاملاً مدرن از نسخه ی کلاسیک ارائه می دهد که برای اولین بار در سال 2007 وارد غرب شد. Persona 3 در ابتدا به عنوان نسخه ای ای بود که مکانیک های مختلفی را معرفی کرد که در ادامه به ستون های اصلی سری تبدیل شدند. نسخه های بعدی، از جمله پیوندهای اجتماعی محبوب. بدون Persona 3، بازی های مدرن تری مانند Persona 4 Golden و Persona 5 Royal احتمالا بسیار متفاوت خواهند میشدند.

هنگامی که Persona 3 اصلی روی پلی استیشن 2 (معروف به Shin Megami Tensei: Persona 3) وارد شد، Game Informer امتیاز 8.5 از 10 را به آن داد. هر کدام از آنها 8.25 از 10 را در زمان عرضه اولیه دریافت کردند. Persona 3 Reload در تاریخ 13 بهمن 2024 روی پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X/S و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

 

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات