Little Nightmares 3 توسط استودیو Until Dawn و در سال 2024 منتشر میشود

هنگامی که Little Nightmares II در سال 2021 راه اندازی شد، ما از فضای ترسناک و پازل های هوشمندانه آن تمجید کردیم. اکنون، دو سال و نیم پس از انتشار آخرین نسخه اصلی، طرفداران دو بازی اول (که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته اند)، چیز جدیدی برای هیجان زده شدن دارند. Bandai Namco اعلام کرده است که توسعه دهنده Until Dawn Supermassive Games در حال توسعه یک نسخه ی جدید در دنیای Little Nightmares است. 

Little Nightmares III داستان Low and Alone را به بازیکنان می‌دهد، دو کودکی که در The Spiral که مجموعه‌ای از مکان‌های نگران‌کننده است، به دام افتاده‌اند، و آنها باید برای فرار از تهدیدی که در سایه‌ها در کمین است، با هم کار کنند. Little Nightmares III هنوز به‌صورت تک‌نفره با یک شریک کنترل‌شده توسط CPU قابل بازی است، اما می‌توانید با یک دوست به صورت آنلاین هم بازی کنید.

نسخه ی نمایشی گیم پلی در Necropolis، در بیابانی متروک با دید محدود اتفاق می افتد. به گفته تهیه کننده Coralie Feniello، این شهر به عنوان "شهر انرژی ابدی و مرگ حتمی" توصیف شده است. فقدان موسیقی و مناظر صوتی پیشگویی، این مکان را به عنوان مکانی خالی از امید یا زندگی نشان می دهد. همانطور که Low و Hope به یک سازه بلند می رسند، از یک نردبان بلند می روند تا وارد چیزی شوند که به نظر می رسد یک قبر باشد. هر شخصیت دارای یک سلاح متمایز با کاربردهای منحصر به فرد است. Hope به تنهایی یک آچار دارد، در حالی که لو دارای یک کمان است. هر دوی این سلاح ها می توانند برای باز کردن مسیرهای جدید به روش های بسیار متفاوتی مورد استفاده قرار گیرند.

با بازی مشترک به عنوان یک عملکرد اصلی گیم پلی، Low و Alone باید برای حل پازل های مختلف با هم کار کنند. در یک نمونه، Alone باید مکانیزمی را بچرخاند تا پل را گسترش دهد در حالی که Low در عرض آن می دود و وزنه تعادل را با کمان خود شلیک می کند تا پل را در جای خود قفل کند. این دو شخصیت می توانند همدیگر را صدا بزنند و به یکدیگر اشاره کنند، که به نظر می رسد نیاز به چت صوتی را در چنین عنوان مشترکی دور می زند.

همانطور که آن دو داستان را ادامه می دهند، کلاغی را پیدا می کنند که کلیدی در دست دارد. لو با استفاده از کمان خود کلید را از دهان کلاغ پرتاب می کند و آن دو آن را به جلو می برند تا به قسمت بعدی نکروپلیس برسند. همانطور که آنها ادامه می دهند، یک دست غول پیکر در یکی از اتاق ها وجود دارد. در حالی که در ابتدا یک مجسمه به نظر می رسد، زنده می شود و خود را در قالب یک موجود عظیم الجثه نشان میدهد. این موجود Monster Baby، یکی از ساکنان Little Nightmares III نام دارد. این دو شخصیت به پیشرفت خود ادامه می‌دهند و به سختی از Monster Baby طفره می‌روند تا اینکه وارد اتاقی می‌شوند که در آن غول از سوراخی در دیوار نگاه می‌کند. به نظر می رسد Monster Baby نگاهی سنگی دارد، بنابراین دو کودک باید در منظره وحشتناک این موجود گیر نکنند.

سپس نسخه ی نمایشی گیم پلی به سمت دخمه های کم نور Necropolis می رود. Monster Baby هنوز در حال ویران کردن است و به دیوارها مشت می زند. پس از حل پازل‌هایی که شامل اسکراب‌های بزرگ و رد شدن از میان شن‌های بلند می‌شوند، Low و Alone به شهر بازمی‌گردند. این دو به تلاش خود ادامه می دهند تا از Monster Baby را در قسمت های بالای زمین شهر فرار کنند، اما در پایان دموی، به نظر می رسد که شکست می خورند، زیرا دست غول پیکر آماده می شود تا آنها را بگیرد، درست زمانی که گیم پلی بازی قطع می شود.

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات