دستگاه PlayStation Portal Remote Play اواخر امسال با قیمت 200 دلار عرضه می شود

در اوایل تابستان امسال، پلی استیشن یک دستگاه پخش از راه دور دستی اختصاصی را معرفی کرد که نیمی از یک کنترلر DualSense را در هر طرف صفحه LCD قرار می دهد. با این حال، نام یا قیمت خود را فاش نکرد. امروز، پلی استیشن فاش کرده است که آن را PlayStation Portal می نامند و  اواخر سال میلادی عرضه شود، قیمت آن ۱۹۹.۹۹ دلار خواهد بود.

پخش کننده از راه دور PlayStation Portal دارای ویژگی هایی است که از کنترلر DualSense انتظار دارید مانند محرک های تطبیقی و بازخورد لمسی. اما بین دو نیمه کنترلر، یک صفحه نمایش LCD 8 اینچی قرار دارد که قادر به پخش 1080p/60FPS است. پلی‌استیشن می‌گوید این دستگاه «برای گیمرهایی در خانواده‌هایی است که ممکن است نیاز داشته باشند تلویزیون اتاق نشیمن خود را به اشتراک بگذارند یا به سادگی بخواهند بازی‌های PS5 را در اتاق دیگری از خانه بازی کنند».

PlayStation Portal از طریق Wi-Fi به PS5 شما متصل می شود و می تواند بازی های نصب شده روی کنسول شما را اجرا کند. این دستگاه شامل یک جک 3.5 میلی متری صدا است، اگرچه هدست جدید پلی استیشن Pulse Elite و هدفون های Pulse Explore از طریق فناوری جدیدی که شرکت پلی استیشن لینک نامیده است، به صورت بی سیم به آن متصل می شود. 

بازی‌های PSVR2 که به هدست نیاز دارند و بازی‌های پخش‌شده از طریق پخش ابری PlayStation Plus Premium پشتیبانی نمی‌شوند.

PlayStation Portal اواخر سال میلادی با قیمت 199.99 دلار عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه ای برای این دستگاه مشخص نشده است، اما پلی استیشن می گوید که به زودی جزئیات بیشتری از زمان شروع پیش خرید ارائه خواهد شد.
منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات