بازگشت شاون اشمور در Alan Wake 2

آلن ویک 2 با یک چهره آشنا با بازی شاون اشمور ظاهر می شود. در حالی که طرفداران فیلم/کمیک احتمالاً او را بیشتر با بازی بابی دریک/مرد یخی در سری فیلم‌های مردان ایکس می‌شناسند، طرفداران Remedy قبلاً با اشمور به عنوان قهرمان داستان جک جویس در Quantum Break در سال 2016 آشنا شده بودند.

اشمور نقش شخصیتی به نام تیم بریکر را بازی خواهد کرد. بریکر کیست؟ او یک کلانتر است، اما این تنها چیزی است که در حال حاضر می دانیم. با این حال، این واقعیت که او نام و شغلی با سارا بریکر، کلانتر برایت فالز از اولین آلن ویک دارد، بیش از یک تصادف به نظر می رسد. در یک پیام ویدئویی که توسط کارگردان خلاق Alan Wake 2، Sam Lake به توییتر ارسال شد، اشمور از همکاری مجدد با Remedy و بازی دنباله آن به عنوان یکی از طرفداران Alan Wake ابراز هیجان کرد.

بازیگر باهوش و دوست خوب ما، اسطوره‌ای @ShawnRAshmore، نقش تیم بریکر را در ALAN WAKE 2 بازی می‌کند. ما پس از  Quantum Break ، می‌خواهیم دوباره با هم کار کنیم. الان داره اتفاق میفته!! خیلی خوب است که تو را در این کار دارم، شاون! 🔥🔥🔥❤️❤️❤️🕺🕺🕺 @alanwake @remedygames pic.twitter.com/LQ9lnjA0gx

— سام لیک (@SamLakeRMD) 25 اوت 2023

اشمور در این ویدئو می گوید: "من بسیار هیجان زده هستم که با دوستانم در Remedy Entertainment بخشی از بازی باشم." آخرین ماجراجویی ما Quantum Break بود و من شخصاً از آن زمان منتظر بازی Alan Wake 2 هستم. من اولین بازی را که نمی دانم چند سال پیش تمام کردم. من مطمئن هستم که افراد زیادی در آنجا هستند که به اندازه من هیجان زده باشند. پس لطفا با ما همراه باشید. ما جزئیات بیشتری در مورد شخصیت من، تیم بریکر منتشر خواهیم کرد و امیدوارم از بازی لذت ببرید. می دانم که لذت خواهم برد."

Alan Wake 2 قرار است در تاریخ 5 آبان اکران شود، زیرا اخیراً از تاریخ قبلی خود در 25 مهر تاخیر خورده است. در این بازی، آلن ویک و مامور اف بی آی، ساگا اندرسون، دو قهرمان بازی می‌کنند، که اولی برای فرار از مکان تاریک می‌جنگد، در حالی که دومی به بررسی یک معمای قتل در شمال غربی اقیانوس آرام می‌پردازد.

منیع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات