PS Plus هفته آینده افزایش قیمت قابل توجهی خواهد داشت

امروز سونی لیست بعدی بازی های ماهانه ماه سپتامبر را اعلام کرد. همچنین نشان داد که هر سطح اشتراک پلی استیشن پلاس افزایش قیمت قابل توجهی دارد.

بلاگ پلی استیشن فاش می‌کند که بازی‌های رایگان سپتامبر ۲۰۲۲ Saints Row، Black Desert - Traveler Edition و Generation Zero خواهند بود. آنها در تاریخ 14 شهریور در دسترس خواهند بود و تا 10 مهر قابل دانلود خواهند بود.

در تاریخ 615 شهریور، اشتراک 12 ماهه PlayStation Plus Essential، Extra و Premium به قیمت‌های زیر افزایش می‌یابد:

اسنشیال - 79.99 دلار (از 59.99 دلار)

اکسترا - 134.99 دلار (از 99.99 دلار)

پریمیوم - 159.99 دلار (از 119.99 دلار)

مشترکین 12 ماهه کنونی تا تاریخ تمدید بعدی خود که در 15 مهر  یا پس از آن اتفاق می‌افتد، اعمال این قیمت‌ها را مشاهده نخواهند کرد. تغییر عضویت (مانند خرید زمان بیشتر یا ارتقا/کاهش سطوح) در تاریخ 15 شهریور یا بعد از آن به معنای پرداخت قیمت‌های جدید است. اگر چه. سونی همچنین بیان می‌کند که قیمت‌های جدید در مقایسه با گزینه‌های تک یا سه ماهه با نرخ تخفیف باقی می‌مانند. سونی نرخ های جدید ماهانه/سه ماهه را فاش نکرده است.

در پست وبلاگ، سونی تغییرات را با بیان این جمله توضیح می‌دهد: «این تعدیل قیمت ما را قادر می‌سازد تا به ارائه بازی‌های با کیفیت بالا و مزایای ارزش افزوده به سرویس اشتراک پلی‌استیشن پلاس شما ادامه دهیم.» شایان ذکر است که در حال حاضر، سونی هیچ مزیت جدیدی را از به‌روزرسانی قیمت‌ها اعلام نکرده است.

این حرکت در زمانی انجام می شود که چندین سرویس پخش و اشتراک هزینه های خود را افزایش داده اند، بنابراین کاملاً قایل پیش بینی است. اما اگر به دنبال ثبت نام برای PS Plus یا تمدید/تغییر اشتراک هستید، اکنون زمان صرفه جویی در هزینه است.

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات