بازی Alone In The Dark تاخیر خورد

بازی Alone In The Dark امسال از هالووین چشم پوشی کرد. به جای دعوت از بازیکنان به Derceto در 3 آبان، بازی ماجراجویی ترسناک بقا در 26 دی خواهد آمد.

در یک بیانیه مطبوعاتی، توسعه دهنده Pieces Interactive توضیحی صریح برای این حرکت ارائه می دهد: نمی خواهد این بازی با بازی های سنگین ماه اکتبر مانند Marvel's Spider-Man 2 و یک بازی ترسناک بزرگ دیگر، Alan Wake 2 رقابت کند.

Pieces می نویسد: "هدف ما این است که از رقابت با انتشار حماسی آلن اجتناب کنیم و از افق خیره کننده شهرهایی که توسط بازی  برازنده مرد عنکبوتی تزئین شده اند، فرار کنیم." برای احترام به این موضوع، بازی ترسناک مهیج مجدداً برنامه ریزی شده است تا در 26 دی رونمایی شود. این برنامه افزودنی یک هدف دوگانه را دنبال می کند: نه تنها به ما امکان می دهد تا با دقت تجربه بازی را کامل کنیم، بلکه به ما فرصتی  نیز می دهد برای غوطه ور شدن کامل در نسخه های قابل توجه ماه اکتبر."

این استودیو همچنین تریلر جدیدی با بازی ادوارد کارنبی از دیوید هاربر، یکی از قهرمانان بازی، منتشر کرد که عملکرد و عکسبرداری چشمگیر از چهره او را به نمایش می گذارد.

تنها در تاریکی یک بازسازی مدرن شده از فیلم کلاسیک ترسناک بقا در سال 1992 است که جودی کامر و دیوید هاربر به ترتیب در نقش امیلی هارتوود و کارآگاه ادوارد کارنبی نقش آفرینی می کنند. بازیکنان یک شخصیت را برای کاوش در بیمارستان جن زده Derceto برای حل یک معمای شوم کنترل می کنند، هر دو سناریو موضوعات و لحظات مختلف داستان را ارائه می دهند. این بازی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه شخصی در دسترس خواهد بود.

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات