طبق سند دادگاه مایکروسافت، The Elder Scrolls 6 زودتر از سال 2026 عرضه نمی شود

Starfield نسخه بزرگ جدید Bethesda است، اما اکنون که منتشر شده است، برخی از قبل توجه خود را به سمت هر گونه اخبار دریافتی در The Elder Scrolls VI معطوف کرده اند. در حالی که برخی همیشه تصور می‌کردند که این بازی در راه است، اما اکنون می‌دانیم که باید دو تا سه سال دیگر منتظر باشیم.

طبق The Verge، به عنوان بخشی از پرونده جاری FTC علیه مایکروسافت در مورد خرید Activision Blizzard توسط این شرکت، مایکروسافت سندی را به دادگاه منتشر کرد که نموداری را نشان می‌دهد که رویکرد خود را برای انتشار بازی‌های Bethesda از زمان خرید ناشر نشان می‌دهد. هر عنوان منتشر شده در زیر پرچم مایکروسافت را با جزئیاتی مانند پنجره انتشار و پلتفرم های مورد نظر فهرست می کند.

بخش Elder Scrolls VI دو چیز بزرگ را تایید می کند. یکی، قطعاً به پلی استیشن نمی‌آید (که این فرض بر اساس اظهارات قبلی فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس بود) و به‌عنوان راه‌اندازی برای ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی لیست شده است. دوم، بازی هیچ پنجره‌ای برای انتشار مشخصی ندارد اما انتظار می‌رود که «2026 یا بعد از آن» عرضه شود.

با این حال، طبق گفته استفان توتیلو از Axios، اسپنسر در طول شهادت خود اظهار داشت که TES VI حداقل پنج سال از کار گذشته است و پلتفرم‌ها از نظر فنی TBD هستند.

از پاسخ های مایکروسافت در پرونده FTC در مقابل مایکروسافت. Elder Scrolls VI در اینجا به‌عنوان Xbox و PC لیست شده و در سال 2026 یا بالاتر منتشر می‌شود.

در طول شهادت در جلسه، فیل اسپنسر از ایکس باکس ادامه داد که بازی حداقل 5 سال تمام شده و پلتفرم ها از نظر فنی TBD هستند pic.twitter.com/Kto9bE5U8C

— استفن توتیلو (@stephentotilo) 18 سپتامبر 2023

بازی Elder Scrolls VI برای اولین بار در جریان E3 2018 رونمایی شد. این بازی در زمان معرفی هنوز وارد مرحله تولید نشده بود و در عرض پنج سال از آن زمان تاکنون هیچ جزئیاتی در مورد بازی منتشر نشده است. در سال 2021، تاد هاوارد، رئیس استودیوی Bethesda با بیان اینکه بازی هنوز در مرحله طراحی است، به روز رسانی را برای The Telegraph ارائه کرد و تصمیم گرفت آن را زودتر اعلام کند تا نگرانی‌ها مبنی بر اینکه استودیو تجربه‌های تک‌نفره را پس از Fallout 76 کنار گذاشته است، کاهش دهد. و فشار EA برای بازی های زنده در آن زمان.

اگرچه عاقلانه بود که در آینده نزدیک منتظر اخبار قابل توجهی در مورد The Elder Scrolls VI نباشیم، خوب (یا دلسرد کننده) است که ایده بهتری درباره زمان شروع پیش بینی آن داشته باشیم. 

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات