امینم به Fortnite می آید

یکی از اولین روش هایی که Fortnite توانست موفقیت اصلی خود را ثابت کند، معرفی افراد محبوب دنیای واقعی به بازی بود. چه تراویس اسکات، چه لبرون جیمز، یا پاتریک ماهومز، به نوعی به ستاره مشاهیر هالیوود تبدیل شده است که در شوتر موفق Epic Games حضور دارد. امروز. مارشال مترز به باشگاه می‌پیوندد - امینم به فورتنایت می‌آید.

برنده گرمی در تاریخ 29 نوامبر به فروشگاه آیتم های بازی اضافه خواهد شد. قرار است سه نسخه از امینم برای خرید در دسترس قرار بگیرد. این سه شخصیت Rap Boy، Slim Shady و Marshall Never More نامیده می شوند. این نسخه چند روز قبل از رویداد بیگ بنگ فورتنایت، که قرار است در 2 دسامبر در ساعت 14:00 شرقی برگزار شود، منتشر می شود. در کنار هر پدیده ای که اپیک قصد معرفی رویدادهای جهانی را دارد، امینم یک کنسرت زنده اجرا خواهد کرد. شرکت کنندگان صفحه بارگیری بیگ بنگ را که در بالای این مقاله نشان داده شده است، دریافت خواهند کرد.

فورتنایت اخیراً به دلیل عرضه بازی Fortnite OG، یک فصل جدید رکورددار که بازیکنان را در زمان به عقب برمی گرداند و به نقشه های اولیه بازی بازمی گرداند، اخیراً در اخبار بازی قرار داشته است. همچنین به دلیل قوانین جدید در مورد مجاز بودن پوسته‌ها در جهان‌های ساخته‌شده توسط سازندگان مورد انتقاد قرار گرفته است.

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات