DLC والهالا از God of War Ragnarök دارای یک چالش آخر بازی است که هیچ کس در تیم توسعه دهنده آن را کامل نکرده است.

DLC والهالا از God of War Ragnarök اکنون در پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر شده است، کمتر از یک هفته پس از نمایش آن در The Game Awards 2023. دارای محتوای داستانی خوبی است که به عنوان پایانی برای رویدادهای Ragnarok عمل می کند. این در یک ساختار سرکش بسته بندی شده است، به این معنی که سطح مبارزه سنگین است. به گفته کارگردان Valhalla، Mihir Sheth، ظاهراً یک چالش آخر بازی در Valhalla آنقدر دشوار است که هیچ‌کس در تیم توسعه‌دهنده نمی‌تواند آن را در سختی «Show Me Mastery» DLC تکمیل کند.

"من خیلی کنجکاو هستم که ببینم بازیکنان چقدر سریع ما را تحقیر می کنند ... همانطور که اغلب این کار را انجام می دهند ... اما شاید این بار آنها را شکست داده ایم؟" همانطور که اولین بار توسط Wccftech گزارش شد، Sheth در توییتر می نویسد.

God of War Ragnarök، دنباله راه‌اندازی مجدد God of War 2018، بیش از یک سال پیش روی PS5 و PS4 عرضه شد. در حالی که بسیاری از طرفداران  به نوعی  انتظار این را داشتند که پایان راگناروک، چه دنباله‌ای باشد یا یک توسعه، به جرات می‌توان گفت که هیچ‌کس انتظار DLC سرکش را نداشت. اما یک DLC سرکش به نام Valhalla دقیقاً همان چیزی است که سازنده استودیو سانتا مونیکا هفته گذشته اعلام کرد. اکنون، DLC Valhalla از God of War Ragnarok منتشر شده است و ظاهراً سخت ترین چالش را در کل سری دارد.

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات