Lords Of The Fallen 'Season Of Revelry' شامل ماموریت های جدید، سلاح ها، جادوها، زره ها و موارد دیگر می شود.

توسعه دهنده Hexworks و ناشر CI Games فصل شادی را در بازی RPG Soulslike، Lords of the Fallen راه اندازی کرده اند. این به‌روزرسانی شامل ماموریت‌های جدید، سلاح‌ها، زره‌ها، جادوها، مبارزات با گلوله برفی و موارد دیگر می‌شود و در حال حاضر در دسترس است. به علاوه، این تنها بخش اول از این به‌روزرسانی رایگان دو قسمتی است و Trial of the Three Spirits هفته آینده در 21 دسامبر راه‌اندازی می‌شود.

در مورد آنچه که در این به‌روزرسانی قسمت اول Season of Revelry، که Hexworks آن را Offerings of Orius می‌نامد، انتظار می‌رود، شامل موارد بسیار زیادی است:

  • شش طلسم جدید: این طلسم ها شامل Immolation، Radiant Shield Throw و Holy Arrow Shot می شود.

  • سه پرتابه جدید: بازیکنان اکنون می توانند استفراغ خونی، مین های انفجاری و کرم های یخبندان را از راه دور به سمت دشمنان پرتاب کنند.

  • توانایی‌های باس جدید: بازیکنان اکنون می‌توانند توانایی‌های قدرتمندی را برای همه سلاح‌های رئیس که پس از شکست دادن باس‌ها به دست می‌آیند، باز کنند.

  • تزیینات فصلی: Hexworks می گوید که Bestiges of Mournstead (در اصل آتش سوزی های این بازی) با تزئینات جشن برای خوشگذرانی آراسته شده است.

در 21 دسامبر، به‌روزرسانی Trial of the Three Spirits به صورت زنده پخش می‌شود. این شامل سه خط جستجوی جدید، سه مجموعه زره جدید و سه سلاح جدید است که هر کدام نماینده یکی از سه خدا هستند: Orius' Radiance، Adyr's Rhogars و Umbral مرموز. به‌علاوه، بازیکنان می‌توانند نام شخصیت، شکل بدن و جنسیت، رنگ پوست، رنگ مو و سایر ویژگی‌های فیزیکی خود را تغییر دهند، اما تنها پس از تکمیل یک جستجوی جدید برای یافتن خرده‌های Mirror of Distortion.

در جای دیگر Trial of the Three Spirits، بازیکنان می توانند از حملات Grievous جدید استفاده کنند. Hexworks می‌گوید که هر خانواده از سلاح‌ها دو فینیشر منحصربه‌فرد دارند – یکی برای استفاده با یک دست و دیگری برای استفاده دو دست. یکی دیگر از درخواست‌های جامعه که در این به‌روزرسانی ارائه می‌شود، یک جعبه ذخیره‌سازی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا 2000 مورد را در صندوق Skyrest Bridge واریز کنند.

در نهایت، بازیکنان می‌توانند با شروع به‌روزرسانی Trial of the Three Spirits، دکمه‌های گیم‌پد را دوباره بایند کنند و با استفاده از Snowball جدید، گلوله‌های برفی را به سمت دشمنان و مهاجمان پرتاب کنند.

پس از این به‌روزرسانی، Hexworks می‌گوید که محتوا در سال 2024 با عرضه «ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید باقی‌مانده در برنامه محتوایی اعلام‌شده در ماه گذشته» به بازی Lords of the Fallen در سال 2024 افزوده خواهد شد. این شامل اصلاحات PvP و PvE، انتشار یک سیستم اصلاح کننده New Game Plus و موارد دیگر است.

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات