گزارش سالانه PlayStation، Xbox و Nintendo منتشر شد

دیروز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس گزارش‌های گذشته‌نگر سالانه بازی‌های ویدیویی را برای هر بازیکن منتشر کردند، که نشان می‌دهد چقدر پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری X/S در سال ۲۰۲۳ بازی کرده‌اند، کدام بازی‌ها را بیشتر بازی کرده‌اند و بیشتر. اکنون، یک روز بعد، نینتندو ویژگی بررسی سال ۲۰۲۳ خود را منتشر کرده است.

با مجموعه‌ای شخصی‌شده، به تمام لذت‌هایی که با بازی‌های #NintendoSwitch در سال ۲۰۲۳ داشتید، نگاه کنید! می توانید ببینید چه چیزی را بیشتر بازی کرده اید، بازی مورد علاقه سال خود را انتخاب کنید و آمار خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مرور سال #NintendoSwitch2023 خود را اینجا ببینید: https://t.co/5VR8vnCX1I pic.twitter.com/yV3TkR11JV

 

— Nintendo of America (@NintendoAmerica) 13 دسامبر 2023

به حساب نینتندو خود وارد شوید و از نگاهی به سال بازی Switch خود لذت ببرید و در نظرات به ما اطلاع دهید که بیشترین بازی سوییچ شما در سال 2023 چه بوده است.

پس از سونی، مایکروسافت گزارش سالانه خود را نیز منتشر کرده است و به طرفداران ایکس باکس و پلی استیشن اجازه می دهد تا نگاهی به بازی هایی که امسال بازی کرده اند داشته باشند. 

وقتی سال به پایان می رسد، بسیاری وقت خود را صرف تفکر در مورد 12 ماه گذشته زندگی خود، تصمیماتی که گرفته اند و مکان هایی که رفته اند می گذرانند. در سال‌های اخیر، شرکت‌هایی مانند Spotify از این سنت استفاده کرده‌اند و آن را به جشن Wrapped خود تبدیل کرده‌اند، که کاربران در سراسر جهان آمار خود را به اشتراک می‌گذارند و خطوط بین روند اینترنتی و کمپین بازاریابی ویروسی را محو می‌کنند. جای تعجب نیست که شرکت‌های دیگر بخواهند از آن گروه استفاده کنند و یکی از شرکت‌کنندگان اصلی سونی است که سالانه PlayStation Wrap-Up دارد. 

کسانی که در این رویداد شرکت می کنند، یک تور سریع در سال 2023 خود در پلی استیشن، شامل کل ساعات بازی، بازی های برتر و حتی کنترلرهایی که بیشتر استفاده می کنند، دریافت خواهند کرد. 

پلی استیشن سال 2023 را به خوبی پشت سر گذاشت. بین موفقیت حیاتی Spider-Man 2، عرضه عمومی Final Fantasy XVI به عنوان یک کنسول انحصاری با استقبال خوب و حالت‌های DLC جدید که برای The Last of Us: Part II و God of War: Ragnarök عرضه می‌شوند، سال را با قدرت تمام کرده است. این به دنبال انتشار اخیر آنها از پورتال پلی استیشن بود.

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات