بازی جدید Marvel's Spider-Man 2 تا سال آینده به تعویق افتاد

 

Marvel's Spider-Man 2 یکی از بزرگترین موفقیت های سال است، اما برخی از ویژگی های موجود در دو بازی قبلی Spidey اینسومنیاک را از دست داده است. بزرگترین حذف بازی New Game Plus بود، اما Insomniac به طرفداران اطمینان داد که قبل از پایان سال به‌روزرسانی بازی را ارائه خواهد کرد. متأسفانه، توسعه دهنده نمی تواند به این ضرب الاجل برسد، زیرا دیروز این به روز رسانی را در رسانه های اجتماعی منتشر کرد.

  هی سران وب،

ما اخباری درباره به‌روزرسانی بعدی بازی Marvel's Spider-Man 2 داریم. می‌دانیم که بازیکنان مشتاقانه منتظر ویژگی‌هایی مانند New Game+ و توضیحات صوتی و بسیاری موارد دیگر بوده‌اند. ما با هوشیاری روی این ویژگی‌ها کار کرده‌ایم و برای اطمینان از اینکه کیفیت مطابق با استانداردهای ما باشید به زمان بیشتری نیاز داریم.

ما اوایل سال 2024 را برای آپدیت بعدی بازی هدف گذاری کرده ایم و لیست کاملی از ویژگی ها را نزدیکتر به انتشار آن خواهیم داشت. ما بازخورد شما را شنیده‌ایم و برخی از ویژگی‌های درخواستی را اضافه می‌کنیم، از جمله توانایی تغییر زمان روز، تعویض رنگ‌های پیچک، و بازپخش ماموریت‌ها.

ما نمی توانیم صبر کنیم تا در آینده موارد بیشتری را با شما به اشتراک بگذاریم. در عین حال، از صبر شما قدردانی می کنیم زیرا تیم ما برای تکمیل به روز رسانی بعدی ما برای Marvel's Spider-Man 2 تلاش می کند!

با تشکر،

بازی های بی خوابی

  همانطور که در بیانیه ذکر شده است، به‌روزرسانی شامل ویژگی‌های بازگشتی دیگری نیز می‌شود، مانند امکان پخش مجدد ماموریت‌ها و تغییر زمان روز، همراه با گزینه تعویض رنگ‌های پیچک سیمبیوت. همچنین اشاره می‌کند که فهرست «کامل ویژگی‌ها» نزدیک‌تر به انتشار به‌روزرسانی در دسترس خواهد بود، که نشان می‌دهد ویژگی‌های بیشتری وجود دارد که Insomniac هنوز به آن اشاره نکرده است. در هر صورت، در اوایل سال 2024 بیشتر خواهیم فهمید.

اگر به دنبال دلیلی برای بازدید مجدد از Spider-Man 2 هستید، احتمالا تنها نیستید – این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های سال در نظر گرفته شده و نامزد چندین جایزه بازی شده است. 

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات