Spoilers Suicide Squad: Kill The Justice Story Story به صورت آنلاین درز پیدا کرد، Rocksteady پاسخ می دهد

اگر مشتاقانه منتظر بازی Suicide Squad: Kill the Justice League هستید، به خصوص برای تجربه داستان آن،احتمالا زمان انتظار شما را خسته کرده. برخی از نکات مهم داستان آنلاین به بیرون درز کرده است، و طبیعتا، توسعه دهنده Rocksteady راضی نیست.

ظاهراً این اطلاعات درز پیدا کرده، از یک آزمایش بتا بسته ناشی می‌شود که در آن صدا از یک صحنه اصلی داستان به‌علاوه تصاویر و ویدیویی که شخصیت‌های هنوز فاش نشده را نشان می‌دهد در اینترنت درز پیدا کرده. ما جزئیات را به اشتراک نمی‌گذاریم، اما یافتن آنها سخت نیست، بنابراین اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، تنها هستید. فقط از شما می خواهیم که به احترام دیگرانی که می خواهند در تاریکی باقی بمانند از ارسال هرگونه اسپویل در نظرات خودداری کنید.

Rocksteady بیانیه ای را در حساب X خود منتشر کرده است که به نشت اطلاعات پرداخته است که در زیر به طور کامل آن را منتشر کرده ایم.

ما مشتاقانه منتظر بازیکنانی هستیم که داستانی را که ما در Suicide Squad: Kill the Justice League ساخته ایم، پس از عرضه بازی در سال جدید، تجربه کنند. ما امیدواریم که همه بتوانند بازی را انجام دهند و هر لحظه را در روایت خود احساس کنند.

مشاهده جزئیاتی که پیش از انتشار بازی به اشتراک گذاشته می‌شود بسیار ناامیدکننده است، بنابراین ما فقط می‌توانیم از شما بخواهیم تا جایی که می‌توانید سعی کنید از اسپویلر اجتناب کنید. و لطفا سعی کنید با ارسال اسپویل بر لذت سایر بازیکنان تأثیر نگذارید.

ما مشتاقانه منتظر دیدن همه شما در متروپلیس در تاریخ 02-02-24 هستیم

-راکستیدی

همیشه دیدن لو رفتن هایی از این نوع اتفاق بد است، و با توجه به اینکه هنوز دو ماه تا انتشار Suicide Squadباقی مانده است، بازیکنان علاقه مندی که می خواهند غافلگیر شوند، چندین هفته فرصت دارند تا از اسپویلر طفره بروند تا بتوانند خود داستان را ببینند.

فیلم Suicide Squad: Kill the Justice League چندین سال پس از پایان Batman: Arkham Knight اتفاق می‌افتد و بازیگرانی چون هارلی کوئین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و کینگ شارک، وظیفه دفاع از زمین را در برابر لیگ عدالت شسته‌شده توسط Brainiac بر عهده دارند. ماجراجویی جهان باز تعاونی به دلیل گیم‌پلی مبتنی بر تیراندازی، الزامات همیشه آنلاین و عناصر خدمات زنده، مانند پاس نبرد، مورد توجه طرفداران قرار گرفته است.

منبع : gameinformer


 

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات