تعداد بازیکنان بازی Sea Of Stars از 4 میلیون عبور کرد

Sea of Stars اوایل این ماه جایزه بهترین بازی مستقل را در The Game Awards 2023 به خانه برد و اکنون، توسعه دهنده Sabotage Studio فاش کرده است که RPG از زمان عرضه از 4 میلیون بازیکن فراتر رفته است. Sea of Stars در PlayStation، Xbox، Switch و PC در دسترس است و در ماه آگوست راه اندازی می شود و برای مشترکین Xbox Game Pass و PC Game Pass و همچنین مشترکین Extra و Premium PlayStation Plus رایگان است.

در کنار برنده شدن Sea of Stars در TGA، Sabotage جایزه بهترین بازی مستقل را در جوی استیک طلایی به خانه برد و توسط جوایز فیلم و تلویزیون آکادمی بریتانیا به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ شناخته شد.

تیری بولانگر، یکی از بنیانگذاران استودیو و کارگردان بازی Sea of Stars در بیانیه ای مطبوعاتی می نویسد: «Sea of Stars بازی رویاهای من است و دیدن تلاش آن به شدت در بین بازیکنان و منتقدان طنین انداز شده است برای همه در Sabotage، دنیا را معنا می کند. تیم پشت سر این بازی بااستعدادترین و اختصاصی‌ترین گروهی است که می‌توانستم امید داشته باشم Sea of Stars را با آنها بسازم، و با پیشرفت در ساخت DLC آینده Sea of Stars، Throes of the Watchmaker، دوباره به یاد درخشش آنها می‌افتم. .

از آنجایی که طرفداران ماجراجویی ما را در سالی فوق‌العاده پررونق برای بازی‌های RPG در کنار فیلم‌های تازه وارد از بزرگترین فرنچایزهای این ژانر تشخیص داده‌اند، ما به سادگی نمی‌توانیم به اندازه کافی از شما برای حمایت از ما تشکر کنیم، و نمی‌توانیم منتظر باشیم تا به شما نشان دهیم در آینده چه چیزی برای Sea of وجود دارد. ستاره ها."

در دیگر اخبار Sea of Stars، موسیقی متن بازی، که شامل آهنگ‌های مهمان از آهنگساز معروف Chrono Trigger یاسونوری میتسودا است، اکنون در پلتفرم‌های استریم در دسترس است. این شامل تمام روز، شب و نسخه‌های دزدان دریایی از آهنگ‌های Sea of Stars است.

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات