استودیو Insomniac توسط گروه Ransomware هک شد

هفته گذشته، گروه باج افزار Rhysida فاش کرد که سازنده بازی Marvel's Spider-Man 2، Insomniac Games را هک کرده است. این شرکت تصاویری را برای اثبات صحت ادعای خود ارسال کرد و طبق گزارش CyberDaily، 50 بیت کوین - تقریباً 2 میلیون دلار - از سونی در عرض 7 روز مطالبه کرد وگرنه آنچه را که کشف کرده بود به بیرون درز می کرد. سونی این درخواست را رد کرد و اکنون این گروه بیش از یک ترابایت داده هک شده مربوط به Insomniac Games را منتشر کرده است.

بر اساس گزارش VideoGamesChronicle از طریق CyberDaily، مجموع نشت شامل بیش از 1.3 میلیون فایل، برای مجموع 1.67 ترابایت داده است. اطلاعات فاش شده شامل اطلاعاتی درباره مرد عنکبوتی مارول، عناوین آینده Insomniac Games، زمان‌بندی انتشار و اطلاعات کارکنان خصوصی مانند فرم‌های مالیات و استخدام، پیام‌های استودیو داخلی و موارد دیگر است. 

CyberDaily با Rhysida تماس گرفت و متوجه شد که گروه باج‌افزار به طور خاص بازی‌های Insomniac را هدف قرار داده است. یکی از سخنگویان Rhysida از طریق ایمیل به نشریه گفت: "بله، ما می دانستیم که به چه کسی حمله می کنیم." این گروه همچنین به CyberDaily گفت که انگیزه خود برای هک مالی بوده است.

Insomniac Games به تازگی بازی Marvel's Spider-Man 2 را منتشر کرده است. این استودیو در سال 2021 بازی Marvel's Wolverine را معرفی کرد و امسال فاش کرد که این بازی در همان دنیای مرد عنکبوتی مارول اتفاق می افتد.

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات