Bethesda برنامه های 2024 را برای Starfield توضیح داد

اوایل این ماه، استودیوی بازی سازی Bethesda در  Starfield Subreddit  فاش کرد که در حال کار بر روی راه های جدید برای سفر، پشتیبانی از مود و موارد دیگر برای بازی است. اکنون، این شرکت برنامه های سال 2024 خود را برای Starfield در به روز رسانی جدید پایان سال، از جمله سفارشی سازی اضافی کشتی، گسترش داده است.

در این به‌روزرسانی آمده است: «ما راه‌های جدیدی برای سفر اضافه می‌کنیم و اکنون می‌توانید در حین کاوش در شهرهای بزرگ به نقشه‌های شهر دسترسی داشته باشید». "برای کسانی که عاشق کشتی سازی هستند، ما همچنین سفارشی سازی کشتی را با تزئینات کشتی، گزینه های جدید کشتی سازی و موارد دیگر گسترش خواهیم داد.

"ما همچنین از افزودن همه گزینه های گیم پلی جدید هیجان زده هستیم. با این تنظیمات جدید، می توانید گیم پلی خود را تغییر دهید تا تجربه ای آسان تر یا چالش برانگیزتر را ایجاد کنید که فراتر از تنظیمات "سختی" بازی باشد. همچنین می توانید به راحتی ظرفیت حمل، فاصله دسترسی به محموله، آسیب کشتی، اعتبار فروشنده، نحوه رنج بردن از مصائب، مکانیک های جدید بقا و موارد دیگر را سفارشی کنید."

بتسدا می‌گوید این به‌روزرسانی‌ها در ماه فوریه عرضه خواهند شد و تیم تقریباً هر شش هفته یک بار به‌روزرسانی‌ها را منتشر میکند.

پس از راه اندازی سفارشی سازی کشتی و گزینه های جدید گیم پلی، بتسدا می گوید پشتیبانی رسمی ماد بعدی با راه اندازی Creations است. در این به‌روزرسانی آمده است: «از اوایل سال آینده، بازی تغییرات جدید خود را دریافت می‌کند و شما به یک کیت جدید دسترسی خواهید داشت.

این به روز رسانی با اولین الحاقیه Starfield، Shattered Space، که قرار است سال آینده منتشر شود، به پایان می رسد. دارای محتوای داستانی جدید، مکان‌های جدید، تجهیزات جدید و موارد دیگر است.

 

بتسدا در جای دیگری از این به روز رسانی، آمار جالبی در مورد بازیکنان استارفیلد در سال 2023 تاکنون به اشتراک گذاشته است:

 

22,284,331 روز تا کنون - تمام بازیکنان - بازی شده است

40 ساعت میانگین زمان بازی برای هر بازیکن است

26027845 ساعت صرف ساخت کشتی شده است

1،972،345، 902 سیاره بازدید شده است

4,575,290 پاسگاه بازدید شد

خطرناک ترین جناح Ecliptic است که 12,276,466 کشته برجای گذاشته است.

خطرناک ترین شکل زندگی، آشتا است که 1712447 کشته برجای گذاشته است

Battlemeal Multipack غذای مورد علاقه بازیکنان است (۱۸،۳۹۵،۸۹۲ بار خورده شده است)

Combatech Beowulf قابل اعتمادترین سلاح بازیکنان است (595,023,360 کشتن)

1,631,993 بازیکن Starborn

پر استفاده ترین پاور Sense Star Stuff است

5,178,133 بازیکن از Unity عبور کرده اند.

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات