فیلم Bendy And The Ink Machine معرفی شد

Bendy and the Ink Machine به‌صورت مجموعه‌ای از فصل‌ها در سال 2017 منتشر شد، قبل از اینکه نسخه کامل آن در سال بعد بر روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. از آن زمان، به لطف سبک منحصر به فرد هنر کارتونی کلاسیک و پازل های سرگرم کننده، به یک بازی ترسناک مورد علاقه طرفداران تبدیل شده است. حالا، بازیکنان در آینده می توانند مکان های Bendy و Ink Machine را به صورت فیلم ببینند.

اکانت رسمی توییتر Bendy در 25 دسامبر تصویری را منتشر کرد که نشان می دهد دست Bendy  به سمت یک پروژکتور اشاره می کند و روی پروژکتور می توانید بخوانید: "بندی به صفحه نمایش بزرگ می آید." خودتان آن را در زیر بررسی کنید:

#BENDY 🎬 pic.twitter.com/XsWE30Jlpx

— Bendy (@Bendy) 25 دسامبر 2023

در تصویر، لوگوی استودیو Joey Drew – که سازنده بازی است – و لوگوی شرکت تولید فیلم Radar Pictures را نیز می بینیم. رادار پیکچرز پشت فرنچایز راه‌اندازی‌شده Jumanji با بازی دواین «راک» جانسون و فیلم‌های دیگری مانند آخرین سامورایی، انتقام نردها و دو فیلم اول بیل و تد است.

به غیر از این، چیز زیادی برای برداشت از این تصویر وجود ندارد. هیچ تاریخ یا پنجره‌ای برای اکران فیلم وجود ندارد و هیچ اشاره‌ای به آنچه درباره آن خواهد بود وجود ندارد (اگرچه احتمالاً اتفاقات Bendy and the Ink Machine را دنبال می‌کند). با این حال، پل کرافورد، خالق Bendy که بیشتر با نام the Meatly شناخته می شود، دیروز در توییتی نوشت: «ما فوق العاده متعهد هستیم که فیلم Bendy را تا حد امکان با کیفیت، ترسناک، هیجان انگیز و افتخارآمیز برای دنیای Bendy بسازیم» و افزود: «این کار باید انجام شود. درست و با دقت."

ما فوق العاده متعهد هستیم که فیلم #BENDY را تا حد امکان با کیفیت، ترسناک، هیجان انگیز و افتخارآفرین برای دنیای Bendy بسازیم. :) باید درست و با دقت انجام شود.

... حالا که چیزهای رسمی را گفتم، بگذارید فقط اضافه کنم.. "SQQQQUEEEEE!!!! یک فیلم باندی!!!!” 🥹🥹🥹

— theMeatly (@themeatly) 25 دسامبر 2023

در جای دیگری از دنیای بندی، استودیو جوی درو، Bendy and the Dark Revival، دنباله‌ای بر Bendy and the Ink Machine را در نوامبر ۲۰۲۲ منتشر کرد.

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات