کاربران PS PLUS بازی A PLAGUE TALE REQUIEM را در ژانویه رایگان دریافت می کنند

سال 2024 نزدیک است، و چه راهی بهتر از دریافت چند بازی رایگان از اشتراک PlayStation Plus خود برای شروع سال جدید؟ همانطور که در وبلاگ PS اعلام شد، منتخب بازی‌های این ماه تحت عنوان A Plague Tale: Requiem، داستان بیماری و خواهر و برادر استودیو Asobo در سال 2022 قرار است.

دو بازی دیگر Evil West و Nobody Saves the World هستند که هر دو در سال 2022 منتشر شدند. Evil West یک بازی تیراندازی سوم شخص است که در دنیایی تلفیقی بین غرب وحشی کلاسیک و ترسناک گوتیک است. در همین حال، Nobody Saves the World درمورد کسی است که در حال تغییر شکل است (آره، این نام اوست) در تلاش برای یافتن جادوگری که می تواند مانع از سبقت گرفتن یک عفونت قارچی در جهان شود. در نقد Game Informer  می‌خوانیم: «علی‌رغم کاستی‌های جزئی، Nobody Saves the World مرا از ابتدا تا انتها مجذوب خود نگه داشت.» هر سه بازی در تاریخ 2 ژانویه برای دانلود در دسترس خواهند بود.

و مثل همیشه، نو که میاد به بازار،کهنه میشه دل آزار. مشترکین تا اول ژانویه فرصت خواهند داشت تا کراپ فعلی بازی‌های PS Plus را دانلود کنند که شامل Lego 2K Drive، Powerwash Simulator و Sable است.

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات