تاخیرهای مکرر در Diablo 4; باعث نارضایتی بازیکنان از بلیزارد شده است

تاخیر در Diablo 4; باعث نارضایتی بازیکنان از بلیزارد شده است

بعید است که هیچ گیمری از فروش یا نسخه های آزمایشی رایگان به مناسبت کریسمس آزرده خاطر شود. با این حال، برخی از بازیکنان Diablo IV تبلیغات کریسمس را عامل تاخیرهای مکرر بازی می دانند. در واقع از زمان عرضه، شکایات مربوط به تاخیر وجود داشته است. حتی زمانی که بسیاری از طرفداران تغییرات موفقیت آمیز در Season of Blood را ستایش کردند، بازیکنان ناراضی بابت این تاخیر ها کم نبودند. با این حال، به نظر می رسد که در روزهای اخیر این اتفاق بسیار بیشتر از گذشته رخ داده است. این مشکلات گاهی آنقدر جدی هستند که گیم پلی را عملا غیرممکن می کنند. در شبکه‌های اجتماعی، می‌توان بازیکنانی را پیدا کرد که ساعت‌ها را برای آماده‌سازی برای یک رویداد درون‌ بازی تلف کرده‌اند (مثلاً Blood Harvest) - فقط به‌دلیل خرابی تاخیر (یا قطع ارتباط با سرور) ناگهانی «یخ زدن» یا «پرش» شخصیت‌ها. سرگرمی زمانی که منجر به از دست دادن تمرکز و اعصاب برای بازیکنان شود، تبدیل به شکنجه میشود.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که Diablo 4 نیاز به اتصال دائمی به اینترنت، حتی هنگام بازی انفرادی دارد. متأسفانه، این بدان معنی است که در حین بازی انفرادی نیز می تواند رخ دهد. با توجه به اینکه D4 یک شبه MMORPG واقعی است، منطقی است، اما برای کسانی که ماجراجویی های تک نفره را ترجیح می دهند، غیر قابل تحمل است.

در مورد منشا این تاخیرها، گیمرها توضیحات مختلفی می دهند. برخی حتی فروش کریسمس در فروشگاه Battle.net و Steam را مقصر می دانند. در میان کالاهای تخفیف خورده، تمام نسخه های Diablo IV وجود داشت. علاوه بر این، یک ماه پیش بازیکنان فرصتی دوباره برای تماشای بازی به صورت رایگان دریافت کردند و تا 18 ژانویه، مشترکین آمازون پرایم گیمینگ می‌توانند اقلام شخصی سازی انحصاری کسب کنند.

به این موارد بازیکنانی را اضافه کنید که به سادگی زمان بیشتری برای بازی در تعطیلات کریسمس دارند. همه اینها می‌تواند بار بسیار سنگین‌تری را روی سرورهای بازی وارد کند، که ظاهراً برای بازی‌های بلیزارد در دوره کریسمس طبیعی است. مسلماً تأثیرات این تخفیف‌ها به‌خصوص در Steam (از طریق SteamDB) قابل اندازه گیری نیست.

منبع : gamepressure

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات