تاریخ انتشار Fallout: London مشخص شد

تیم FOLON در سال 2021، Fallout: London، مود خود را در اندازه DLC برای Fallout 4 معرفی کرد و به سرعت مورد توجه بازیکنان قرار گرفت. ما یک پنجره انتشار در سال 2023 در کنار یک تریلر جدید در سال 2022 دریافت کردیم، اما این مود به زمان بیشتری نیاز داشت و امسال انتشار آن را از دست داد. اکنون، تیم FOLON طبق گزارش Eurogamer، Fallout: London را در ماه آوریل منتشر میکند.

به‌طور دقیق‌تر،این DLC در 23 آوریل 2024 در دسترس خواهد بود. تیم این تاریخ را در یک به‌روزرسانی توسعه‌دهنده جدید که در 23 دسامبر منتشر شد، اعلام کرد. در آن، تیم کارهای بیشتری را که از آخرین تریلر خود انجام داده است، نشان می‌دهد و به‌خوبی فرسودگی را برجسته می‌کند. و مکان های کمتر شناخته شده لندن در کنار دشمنان، سلاح ها و موارد دیگر.

تیم FOLON همچنین بیانیه‌ای در توییتر منتشر کرد که در آن نظرات خود را در مورد تاریخ انتشار و موارد دیگر توضیح داد. در ادامه می نویسد: «با وجود کامل بودن محتوا طبق برنامه ریزی، با بررسی دقیق، متوجه شدیم که فرآیند آزمایش ما ممکن است آنطور که می خواهیم قوی نباشد. "صادقانه بگویم، عامل اصلی تاثیرگذار بر این تصمیم در ترکیب تیم اسکریپت ما نهفته است. بخش قابل توجهی از اعضای تیم ما از منطقه ای هستند که تحت تاثیر درگیری قرار گرفته اند، که به طور قابل درک بر تمرکز آنها بر روی مد تاثیر گذاشته است. به همین دلیل، باعث شد از برنامه عقب بیفتیم.

"تنها از طریق سازماندهی مجدد هوشمندانه و مهارت مجدد اعضای تیم توانسته ایم این عقب افتادن را جبران کنیم، اما این به قیمت آزمایش تمام شده است. تعهد ما این است که به شما تجربه ای صیقلی و تقریباً بی عیب و نقص ارائه دهیم. ما فقط یک شانس در اولین نسخه داریم. هدف ما ارائه یک تجربه به یاد ماندنی Fallout: London است و می‌خواهیم از هر گونه مشکل انتشار اجتناب کنیم، مانند مواردی که اخیراً پروژه‌های دیگر جامعه یا صنعت را آزار داده است."

تیم FOLON می‌گوید به همین دلیل است که تاریخ انتشار به‌جای زمانی که قبلاً برای امسال برنامه‌ریزی شده بود، به تاریخ 23 آوریل 2024 منتقل شده است. همچنین اشاره می‌کند که انتشار Fallout: London به انتشار مجموعه تلویزیونی Fallout استودیوی آمازون نزدیک‌تر است که اولین نمایش آن در 12 آوریل خواهد بود.

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات