تاریخ عرضه بازی Star Wars Outlaws مشخص شد

 

بروزرسانی: در اوایل امروز ، وبلاگ دیزنی پارکز به Star Wars Outlaws که در اواخر سال 2024 منتشر میشود، اشاره کرد ، اما اصطلاح "اواخر" اکنون از این پست حذف شده است ، و فقط 2024 خوانده شده است. Ubisoft همچنین به Kotaku تأیید کرد که "زمان بندی نادرست بود و اصلاح شده است." بنابراین، پنجره انتشار Star Wars Outlaws از اواخر سال 2024 به سال جاری تغییر کرده است.

پست قبلی:

Star Wars Outlaws ، بازی آینده جنگ ستارگان Ubisoft در دنیای باز که در ویترین Xbox وجود دارد. با این حال، پست اخیر در وبلاگ رسمی پارک دیزنی به گیمرها دلگرمی خاصی داده است. به گفته این وبلاگ ، Star Wars Outlaws در اواخر سال 2024 منتشر می شود. پست وبلاگ ، که مجموعه ای از 24 مورد هیجان انگیز دیزنی است که در سال 2024 اتفاق می افتد ، "و برای طرفداران جنگ ستارگان-Star Wars Outlaws ، بازی World World Star Wars قرار است اواخر امسال منتشر شود."

Star Wars Outlaws از یک شخصیت اصلی جنگ ستارگان به نام Kay Vess پیروی می کند و به دنبال کشف یک شخصیت باستانی از جهان جنگ ستارگان است که ما در بازی های ویدیویی وقت زیادی را صرف آن نکرده ایم: Scoundrel با الهام از هان سولو. در این بازی ، Vess (که هیچ توانایی جدی ندارد تا آنجا که ما می دانیم) باید با عقل و توانایی او در صحبت کردن (یا انفجار) در شرایط دشوار زنده بماند.

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات