دو بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater و Silent Hill 2 Remake امسال عرضه می شوند

پلی استیشن یک ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرده است که در آن برخی از بزرگترین بازی هایی که امسال برای کنسول خود عرضه می شوند، به نمایش درآمده اند. این ویدئو هر دو نسخه اول و شخص ثالث را منتشر می کند، که بسیاری از آنها قبلاً تاریخ انتشار/پنجره داشتند، اما همچنین به طور اتفاقی راه اندازی سال 2024 را برای دو پروژه قبلی بدون تاریخ تأیید می کند.

به طور خاص، این ویدیو Metal Gear Solid Delta: Snake Eater و Silent Hill 2 را به عنوان بازی‌های 2024 معرفی می‌کند. هر دو بازی که هر کدام بازسازی عناوین مربوطه خود بودند، قبل از امروز هیچ پنجره راه اندازی نداشتند. اما ویدیو و پست بلاگ پلی استیشن آن را تایید می‌کنند، که کمی تعجب‌آور است که با سر و صدای نسبتاً محدود به جای اینکه کونامی فرش‌های قرمز جداگانه برای به‌روزرسانی راه‌اندازی هر بازی پهن کند، کمی شگفت‌انگیز است. اما اگر مشتاق بازی کردن هر کدام از این عنوان ها هستید، با این وجود این خبر خوشایند است.

Silent Hill 2 در سال 2022 به عنوان بازسازی کلاسیک سال 2001 معرفی شد و توسط تیم Bloober در حال توسعه است. این استودیو اخیراً به اشتراک گذاشت که کار روی این بازی "به آرامی در حال پیشرفت است" و این یک کنسول انحصاری پلی استیشن 5 است (اما برای رایانه شخصی نیز عرضه خواهد شد).

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater یک بازسازی Unreal Engine 5 از Metal Gear Solid 3: Snake Eater است. این بازی در ماه می گذشته در نمایشگاه پلی استیشن معرفی شد و کونامی اولین ویدیو گیم پلی خود را در اکتبر گذشته منتشر کرد. با وجود گنجاندن آن در ویدیوی امروز پلی استیشن، Snake Eater برای Xbox Series X/S و PC نیز می آید.

منبع : gameinformer
 

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات