بازی Dawnwalker توسط توسعه دهندگان سابق CD Projekt Red Devs معرفی شد

در فوریه 2022، طراحان سابق CD Projekt Red از تشکیل یک استودیوی جدید به نام Rebel Wolves خبر دادند. این تیم فاش کرد که اولین پروژه خود، بدون تردید، یک RPG خواهد بود، و امروز از جزئیات بیشتری در مورد بازی، از جمله عنوان آن، باخبر شدیم.

این بازی Dawnwalker نام دارد و Rebel Wolves آن را به عنوان یک "ماجراجویی نقش آفرینی فانتزی تاریک داستان محور" توصیف می کند. این بازی که به عنوان پروژه رویایی RPG این تیم شناخته می شود، به طور رسمی وارد مرحله توسعه آلفا شده است و Rebel Wolves قصد دارد تا اواخر سال جاری اطلاعات بیشتری در مورد آن به اشتراک بگذارد.

این استودیو همچنین یکی دیگر از فارغ التحصیلان CD Projekt Mateusz Tomaszkiewicz را به عنوان کارگردان خلاق بازی معرفی کرد. کارهای توماشکیویچ شامل Cyberpunk 2077، The Witcher 3: Wild Hunt و Thronebreaker: The Witcher Tales می شود.

Tomaszkiewicz در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «ما می‌خواهیم دنیایی بسازیم که شما بخواهید در آن کاوش کنید و در آن غواصی کنید و داستان‌هایی بگویید که باعث می‌شود به شخصیت‌ها اهمیت دهید. هدف ما ارائه تجربه‌ای است که امکان انتخاب‌های متنوع و فضایی را برای تجربه بیشتر فراهم می‌کند. کمک به ایجاد این تجربه با تعداد زیادی از افراد با استعداد، ماموریت من در Rebel Wolves خواهد بود، و من نمی توانم منتظر بمانم تا همه ببینند تیم برای مدتی طولانی چه کار کرده است."

Rebel Wolves اطلاعات بیشتری در مورد Dawnwalker به اشتراک نگذاشته است، بنابراین سؤالات مربوط به فرضیه، روایت، مکانیک و پلتفرم‌های آن تا اواخر سال جاری بدون پاسخ خواهند ماند.

منبع :  gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات