Senua's Saga: Hellblade II در خرداد منتشر می شود

Developer Ninja Theory در استریم مایکروسافت Xbox Developer Direct ظاهر شد تا در مورد دنباله آن یعنی Senua's Saga: Hellblade II بحث کند. خبر مهم این است که در نهایت تاریخ انتشار بازی مشخص شد: 21 می. مایکروسافت همچنین تایید کرد که این بازی فقط دیجیتالی خواهد بود.

سازنده فاش کرد که در ماه های پایانی توسعه است و برخی از عناصر قابل انتظار از Hellblade II را مشخص کرد. Senua به اندازه بازی اصلی از صدای خود نمی ترسد، اما همچنان یک جنگجوی سلتیکی است که با روان پریشی دست و پنجه نرم می کند. مانند بازی اول، Ninja Theory با حرفه‌ای‌هایی مانند پل فلچر از کمبریج کار می‌کند تا اطمینان حاصل کند که Senua نسخه‌ای دقیق از فردی است که با مسائل ذهنی پیچیده دست و پنجه نرم می‌کند.

تعدادی شخصیت جدید وجود دارد که او با آنها تعامل خواهد داشت. برخی از دیدگاه او قدردانی می کنند و او را متحد می دانند، اما برخی دیگر او را رد می کنند و او را دشمن می دانند. مانند بازی اصلی، Hellblade II ایسلند قرن دهم را اشغال می کند (که سازنده برای تحقیق از آن بازدید کرده است)، و او در حال مبارزه با وایکینگ هایی است که مردم او را به بردگی می کشند. تئوری نینجا بر روی دقیق ساختن بازی از لحاظ تاریخی اما با لایه ای آشکار از فانتزی در بالای صفحه تمرکز دارد.

Combat برای دنباله‌ی آن بازنگری شده است، با تمرکز بازی بر این واقعیت که Senua یک ابرقهرمان نیست. هدف از مبارزه این است که بازیکنان احساس کنند که به سختی از هر رویارویی جان سالم به در برده اند و فیلم گیم پلی این مبارزه وحشیانه به نظر می رسد.

تئوری نینجا به این استریم پایان داد و گفت که امیدوار است "هنر تغییر دهنده زندگی را با فناوری تغییر بازی ایجاد کند." ما در 21 می تعیین خواهیم کرد که آیا این بازی به آن هدف متعالی می رسد یا خیر.

منبع : gameinformer
 

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات