بازی Call of Duty: Black Ops 6 در نمایشگاه تابستانی ایکس باکس نمایش داده خواهد شد

زمانی که ایکس باکس تاریخ نمایشگاه تابستانی خود را فاش کرد، یک تیزر مرموز نیز در آن گنجانده شد. بلافاصله پس از ارائه، دومین پخش زنده برای برجسته کردن یک بازی آینده در یک مجموعه "عشق" وجود خواهد داشت. موضوع آن ویترین فاش شده است، و هیچ کس تعجب نمی کند، این یک بازی جدید Call of Duty است.

Call of Duty: Black Ops 6 عنوانی است که ممکن است عده ای را گیج کند، زیرا از نظر فنی بازی با عنوان Black Ops 5 وجود ندارد. دلیل این امر این است که پنجمین ورودی این زیر مجموعه که در سال 2021 عرضه شد، Black Ops Cold بود. جنگ، حذف موقت قرارداد نامگذاری شماره گذاری شده. این خبر در شبکه های اجتماعی اعلام شد، اما با یک تیزر در یوتیوب همراه شد که به نظر می رسد به اتفاقات کمپین بازی اشاره دارد.

این کلیپ 40 ثانیه‌ای گروهی از مردم را دنبال می‌کند که مخفیانه به بالای کوه راشمور می‌روند، جایی که چشم‌بندهایی را روی چشمان روسای جمهور حک شده در دامنه کوه می‌گذارند. سه چشم بند اول عبارت بودند از "حقیقت دروغ است"، در حالی که چهارمین لوگوی گرگ سه سر را نشان می دهد که در تیزر اولیه بازی مورد استفاده قرار گرفت.

این بازی به طور کامل در طی یک ارائه در روز شنبه، 9 ژوئن، بلافاصله پس از نمایشگاه Xbox که از ساعت 10 صبح PT / 1 PM ET آغاز می شود، فاش خواهد شد. طبق گزارش‌ها، مایکروسافت در حال بحث بر سر راه‌اندازی یا عدم عرضه بازی در Game Pass است.

منبع : gameinformer



نظردهی
ثبت


    نظرات