بازی God Of War Ragnarök در سپتامبر امسال به رایانه شخصی می آید

پلی استیشن اعلام کرده است که بازی انحصاری پلی استیشن سال 2022 خود با نام God of War Ragnarök را برای رایانه شخصی عرضه می کند. این موضوع در جریان وضعیت بازی امروز با یک تریلر جدید در کنار تاریخ انتشار 19 سپتامبر فاش شد.

این روند اخیر پلی‌استیشن را دنبال می‌کند که بازی‌های تک‌نفره و روایت‌محور خود را سال‌ها پس از اولین عرضه در پلی‌استیشن به رایانه‌های شخصی عرضه می‌کند. همین ماه، Ghost of Tsushima Director's Cut را به رایانه شخصی آورد و امروز، مدیرعامل پلی استیشن، هرمن هالست، فاش کرد که همه بازی‌های سرویس زنده به صورت روز و روز روی PS5 و رایانه شخصی عرضه می‌شوند، در حالی که بازی‌های تک‌نفره «tentpole» بعداً عرضه خواهند شد. تاریخ ها روی کامپیوتر

همانطور که انتظار دارید، نسخه رایانه شخصی God of War Ragnarök دارای نرخ فریم آنلاک Nvidia DLSS 3.7 خواهد بود. (و AMD FSR 3.1 و Intel XESS 1.3)، پشتیبانی فوق العاده گسترده، و سایر ویژگی های رایانه شخصی. این نسخه از Ragnarök دارای DLC رایگان Valhalla از سال گذشته نیز خواهد بود و با پیش خرید این بازی جوایزی مانند Kratos Risen Snow Armor و Atreus Risen Snow Tunic در بازی دریافت خواهید کرد.

طبق لیست استیم بازی، به یک حساب شبکه پلی استیشن نیاز دارد.

God of War Ragnarök در 19 سپتامبر 2024 برای رایانه های شخصی عرضه می شود.

منبع : gameinformer



نظردهی
ثبت


    نظرات