بازی Until Dawn پاییز امسال برای PS5 و PC عرضه می شود

Until Dawn، بازی ماجراجویی ترسناک 2015 استودیوی Supermassive Games، پاییز امسال به صورت بازسازی شده برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی عرضه می شود. تریلر جدیدی از بازی محبوب در کنار اعلامیه در جریان ارائه امروز State of Play دریافت کردیم.

تا سپیده دم شما را تحت کنترل هشت نوجوان/بزرگسال جوانی قرار می دهد که برای یک شب سرگرم کننده در یک کابین خلوت از کوه بالا می روند. در مد معمولی فیلم‌های اسلشر، در مورد این کابین و محیط اطراف آن بسیار بیشتر از آنچه به چشم می‌آید وجود دارد. تا حد زیادی بر انتخاب بازیکن تکیه می‌کند، روایت Until Dawn از سیستمی به نام اثر پروانه‌ای استفاده می‌کند، که در آن انتخاب‌های محوری شما عواقبی دارد که بسیار فراتر از آن چیزی است که می‌توانید فوراً تشخیص دهید. در این بازی بازیگرانی مانند Rami Malek، Hayden Panettiere، Meaghan Martin و غیره ایفای نقش می کنند.

این تریلر که در ابتدا به عنوان یک بازسازی کامل از بازی اعلام شد، به نظر نمی رسد که از نظر بصری پیشرفت قابل توجهی داشته باشد، به نظر می رسد بیشتر با تعریف صنعت بازسازی شده مطابقت دارد. توضیحات رسمی PlayStation می گوید که "برای کنسول های PS5 و رایانه شخصی بازسازی و بهبود یافته است." این نسخه بهبودیافته که توسط Ballistic Moon توسعه یافته است، دارای محیط‌های جدید، کلکسیون‌ها و سکانس‌های روایی مجدد است.

زمانی که Until Dawn در سال 2015 روی پلی استیشن 4 آمد، ما عاشق Until Dawn بودیم و امتیاز 9 از 10 را به آن اعطا کردیم. در مدت زمان پس از انتشار اولیه Until Dawn، Supermassive بازی‌های دیگری در این ژانر از جمله The Dark Pictures Anthology و The Quarry منتشر کرده است. این استودیو در حال حاضر مشغول کار بر روی The Casting of Frank Stone است که در دنیای Dead by Daylight اتفاق می‌افتد. Until Dawn پاییز امسال برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی عرضه می شود.

منبع : gameinformer
 



نظردهی
ثبت


    نظرات