بازی Metal Slug Tactics با پنجره انتشار پاییزی دوباره ظاهر می شود

 

از آخرین باری که به‌روزرسانی‌ای در مورد Metal Slug Tactics دریافت کرده‌ایم، مدتی می‌گذرد. این بازی برای اولین بار در جریان E3 2021 که فقط به صورت آنلاین بود معرفی شد و از آن زمان تا کنون با حداقل به‌روزرسانی‌ها با تاخیر مواجه شده است. پس از مدت ها انتظار، بالاخره بازی با یک تریلر جدید و یک پنجره راه اندازی پاییز 2024 دوباره ظاهر شد.

ویدیوی جدید چرخش بازی روی تاکتیک‌ها را نشان می‌دهد، با ستاره‌های قدیمی مارکو، اری، فیو و تارما که حریفان را از بین می‌برند.در بازی بازیکنان گروه‌هایی از شخصیت‌های کلاسیک Metal Slug را می‌سازند، که هر کدام دارای سلاح‌های منحصربه‌فردی از سری‌های قابل تشخیص هستند، تا مانند کشتی جنگی موجود در ویدیو، با شخصیت‌های شرور و رئیس‌های تایید شده مقابله کنند.

Metal Slug Tactics توسط Leikir Studio توسعه یافته و توسط Dotemu، تیم سازنده TMNT: Shredder's Revenge منتشر شده است. آهنگساز مشهور Tee Lopes (Shredder's Revenge، Sonic Mania) در حال توسعه موسیقی متن بازی است.

زمانی که Metal Slug Tactics برای اولین بار معرفی شد، قرار بود فقط برای سوییچ و رایانه شخصی عرضه شود. تریلر امروز تایید می کند که این بازی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز عرضه می شود.

منبع : gameinformer



نظردهی
ثبت


    نظرات