فصل 2 سریال The Last Of Us تمام بازی را پوشش نخواهد داد

فصل دوم The Last of Us در راه است، اما نه برای این سریال آخرین خواهد بود و نه کل دنباله ای را که قرار است اقتباس کند، پوشش دهد. یک مصاحبه جدید با Deadline تعداد 7 قسمت فصل، احتمال فصل سوم و حتی چهارم و نحوه برنامه ریزی گردانندگان سریال برای بیان داستان آن را نشان می دهد.

The Last of Us Part II یک بازی طولانی است. به قدری که کریگ مازین، گردانندگان و کارگردانان برنامه و نیل دراکمن، رئیس Naughty Dog متوجه شدند که باید داستان خود را در بیش از یک فصل روایت کند.

"مطالب داستانی که ما از قسمت دوم بازی به دست آوردیم بسیار بیشتر از مطالب داستانی بازی اول است، بنابراین بخشی از کاری که ما از ابتدا باید انجام می‌دادیم این بود که چگونه آن داستان را در طول فصل تعریف کنیم." مزین گفت. وقتی این کار را انجام می‌دهید، به دنبال نقاط شکست طبیعی می‌گردید، و همانطور که ما آن را بیان کردیم، در این فصل، نقطه شکست ملی احساس می‌کرد که بعد از هفت قسمت آمده است.»

اگرچه فصل 2 کوتاه تر از فصل 1 خواهد بود، اما گفته می شود یکی از قسمت های آن "بسیار بزرگ" است. مجریان برنامه همچنین می گویند که فصل سوم از نظر وسعت بسیار بزرگتر خواهد بود. با وجود این، مزین باور نمی کند که بتوانند کل داستان را در دو فصل تعریف کنند زیرا می خواهند وقت خود را صرف ایجاد یک شاهکار کنند. او می‌گوید: «و در واقع، داستان ممکن است به فصل 4 نیاز داشته باشد.

HBO هنوز The Last of Us را برای فصل سوم یا چهارم تمدید نکرده است، اما Mazin معتقد است این اتفاق خواهد افتاد، "تا زمانی که مردم به تماشای آن ادامه دهند."

برای کسانی که نگران این هستند که فصل 2 با عجله رویدادهای قسمت دوم را طی کند، به نظر می رسد که می توانید آرامش داشته باشید. با شروع فصل دوم The Last of Us در سال 2025 خواهیم دید که داستان کجا متوقف می شود. برای اینکه نگاهی به این فصل داشته باشید، می توانید اولین نگاه خود را به جوئل و الی ساخته پدرو پاسکال و بلا رمزی بیندازید و بخوانید. درباره بازیگران دینا به همراه مانی، مل، اوون و نورا. بازیگر جفری رایت اخیرا برای ایفای مجدد نقش آیزاک انتخاب شد.

منبع : gameinformer
 



نظردهی
ثبت


    نظرات