قیمت پیش خرید بازی Concord مشخص شد

استودیوی Firewalk هفته گذشته در PlayStation State of Play حاضر بود، بعد از یک نسخه بتا در ژوئیه، در ۲۳ آگوست به طور همزمان روی پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اکنون، به لطف یک پست جدید در بلاگ پلی استیشن که جزئیات محتویات پیش خرید بازی را شرح می دهد، می دانیم که قیمت آن 39.99 دلار خواهد بود.

همان پست وبلاگ می گوید که کنکورد با 16 شخصیت قابل بازی معروف به Freerunners، 12 نقشه منحصر به فرد در جهان های مختلف و شش حالت متمایز مبتنی بر تیم راه اندازی خواهد شد. و این محتوا «در مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی با به‌روزرسانی‌های منظم » برای همه بازیکنان بدون هزینه اضافی گسترش می‌یابد.

در کنار نسخه استاندارد 39.99 دلاری بازی، پلی استیشن و فایروالک یک نسخه Digital Deluxe Edition را با قیمت 59.99 دلار منتشر می کنند که شامل لوازم آرایشی اضافی برای سفارشی کردن Freegunners شما و دسترسی زودهنگام 72 ساعته به عرضه بازی در آگوست است. پیش‌سفارش بازی، صرف‌نظر از نسخه، به شما (و حداکثر چهار دوست) دسترسی بتا و بسته لوازم آرایشی Monarch می‌دهد.

در پست وبلاگ آمده است: «دیدن  Freegunners در فیلم‌های گیم‌پلی یک چیز است، اما هیچ جایگزینی برای تجربه بازی برای خودتان وجود ندارد». "به همین دلیل است که ما یک نسخه بتا را به طور همزمان روی PS5 و PC با پشتیبانی از بازی متقابل میزبانی می کنیم. کسانی که پیش خرید می کنند این فرصت را خواهند داشت که جزو اولین کسانی باشند که Concord را بازی می کنند."

این بتا قرار است در ماه جولای قبل از عرضه Concord برای PS5 و PC در 23 آگوست انجام شود.

منبع : gameinformer



نظردهی
ثبت


    نظرات