بازی Clair Obscur: Expedition 33 سال آینده عرضه می شود

Clair Obscur: Expedition 33 یکی از رونمایی‌های کاملاً جدید در نمایشگاه Xbox Game امروز بود. این بازی RPG نوبتی که توسط Sandfall Interactive (عنوان اولیه آن) توسعه یافته است، در دنیایی خارق‌العاده که توسط شخصیت قدرتمندی اداره می‌شود که هر سال تعداد بی‌گناهی را از طریق یک عدد مرموز از بین می‌برد، آشکار می‌شود.

دنیای Clair Obscur تحت تاثیر یک نقاش است که سالی یک بار از خواب بیدار می شود تا عدد نفرین شده ای را روی یک پارچه نقاشی کند. این عدد باعث می‌شود که هر فرد در آن سن فوراً در اثر دود ناپدید شود. شهروندانی که با این تهدید مکرر مواجه می شوند، می دانند که شماره بعدی او "33" است و مجموعه شجاعی از آنها یک روز فرصت دارند تا یک سفر به جزیره نقاش دشاته باشند تا یک بار برای همیشه او را متوقف کنند. با این حال، این "Expeditioners" فقط آخرین مورد از ده ها تلاش ناموفق برای کشتن خانم نقاش هستند. بنابراین، این تیم مراحل هر تیمی را که پیش از آنها آمده است، در حالی که دنیایی رویایی پر از تهدیدات خطرناک را کشف می کنند، دنبال خواهد کرد.

این بازی توسط Unreal Engine 5 و اکشن‌های نوبتی با ظاهری روان طراحی شده است. Clair Obscur: Expedition 33 در سال 2025 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X/S (از جمله روز اول عرضه در Game Pass) و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع : gameinformer
 



نظردهی
ثبت


    نظرات