جزییات بازی Phantom Line منتشر شد

در اوایل سال جاری، برخی از توسعه‌دهندگان با تجربه کار بر روی بازی‌هایی مانند Cyberpunk 2077 و BioShock استودیو Antistatic را برای کار بر روی یک شوتر PvE با اسم رمز Hornet تشکیل دادند. در جریان نمایش بازی رایانه‌های شخصی امروز، این تیم فاش کرد که اسم رمز Hornet رسماً Phantom Line است، یک تیراندازی مشترک 1 به 4 بازیکن که در اروپای پسا هسته‌ای اتفاق می‌افتد.

به عنوان بخشی از یک نیروی SWAT ماوراء الطبیعه، ماموریت شما جستجو و مهار ناهنجاری ها در اطراف قاره ویران شده اروپا در جستجوی فعالیت های ماوراء الطبیعه پنهان از چشم عموم است. با داشتن یک نقشه جهان باز با رویدادهای پویا، بازیکنان باید به عنوان اپراتورهایی که هوشیاری خود را بین اجسام مصنوعی به عنوان بخشی از برنامه ای به نام H.U.S.K منتقل می کنند، متحد شوند. با توجه به شرایط موجود، Phantom Line با فیلمبرداری اول شخص خود دارای دوز زیادی از وحشت است.

Antistatic می گوید بازیکنان می توانند از H.U.S.K. در تاکتیک های خود برای جستجو، منحرف کردن، فریب دادن و استفاده از استراتژی ها و دستورات دیگر برای برتری بر دشمنان خود استفاده کنند. این دشمنان از طریق شکاف‌هایی در بافت فضا-زمان وارد دنیای واقعی می‌شوند و به عنوان یک اپراتور، وظیفه شماست که این شکاف‌ها را ببندید.

همانطور که در سراسر جهان باز فانتوم لاین سرمایه گذاری میکنید، کشتی یخ شکن به عنوان پایگاه عملیات شما عمل خواهد کرد. در اینجا، می توانید H.U.S.K خود را سفارشی کنید. و کابین، اسلحه و زره خود را به سایر بازیکنان نشان دهید، تجهیزات و بدنه خود را اصلاح کنید و در مورد شکار غیرعادی بعدی خود مطلع شوید.

Phantom Line در آینده برای رایانه های شخصی عرضه می شود، اگرچه Antistatic زمان آن را مشخص نکرده است. با این حال، در اواخر تابستان امسال یک تست پخش برگزار خواهد کرد.

منبع : gameinformer



نظردهی
ثبت


    نظرات