تاریخ انتشار بازی Visions Of Mana مشخص شد

Square Enis اعلام کرده است که بازی Visions of Mana در تاریخ ۲۹ آگوست برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری X/S، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. این کار را با تریلر جدید Visions of Mana انجام داد که تقریباً چهار دقیقه طول می‌کشد و گیم‌پلی و جزئیات زیادی در مورد RPG آینده دارد.

برای افراد ناآشنا، Visions of Mana اولین بازی اصلی جدید این فرنچایز در 15 سال گذشته است. در طول 30 سال فعالیت آن به عنوان یک فرنچایز، 17 بازی وجود داشته است، اگرچه آنچه که امروزه سری Mana نامیده می شود، در واقع با عنوان Final Fantasy Adventure در سال 1991 نامگذاری شده بود.

در بازی، پنج شخصیت قابل بازی، از جمله Soul Guard Val (با صدای استفن فو)، Oracle of Wind Careena (با صدای ریچل ریال)، Radiant Sword Morley، (با صدای Kaiji Tang)، Queen of the می اندازیم. دیپ پالامنا (با صدای ونسا لمونیدس) و وودلند کیستادین جولی (با صدای آمبر آویلز) وجود دارند. بازیکنان می‌توانند این شخصیت‌ها را در داخل و خارج برای ایجاد مهمانی‌های سه نفره عوض کنند و می‌توانند کلاس هر شخصیت را برای هماهنگی با عناصر مختلف تغییر دهند. با این حال، آنها تنها نخواهند بود، زیرا طبق تریلر، همراهان غیربازیکن می توانند به مهمانی بازیکن در مبارزه کمک کنند.

نسخه استاندارد Visions of Mana 59.99 دلار قیمت دارد، اما نسخه Collector's Edition با قیمت 199.99 دلار وجود دارد که شامل مخمل خواب Ramcoh، شماره ویژه Art of Mana، جعبه ویژه نسخه اصلی موسیقی متن فیلم Visions of Mana و البته بازی فیزیکی است. . با این حال، اسکوئر انیکس می گوید که نسخه استاندارد پلی استیشن 4 و نسخه کلکسیونی آن در ایالات متحده در دسترس نخواهد بود.

منبع : gameinformer
 



نظردهی
ثبت


    نظرات