به‌روزرسانی جدید پلی استیشن به بازیکنان امکان دسترسی به چت Discord را میدهد

پلی استیشن در هفته‌های آینده به‌روزرسانی‌ای را ارائه می‌کند که در نهایت به بازیکنان اجازه می‌دهد مستقیماً از کنسول‌های PS5 خود به چت صوتی Discord بپیوندند. در حال حاضر، تنها پس از پیوستن به یک گروه چت صوتی از طریق رایانه شخصی یا تلفن، می‌توانید از Discord در PS5 استفاده کنید، که برای صحبت با دوستان در حین بازی بسیار دشوار است.

این به‌روزرسانی به تدریج در هفته‌های آینده برای بازیکنان PS5 عرضه می‌شود، ابتدا از ژاپن و آسیا شروع می‌شود، سپس اروپا، استرالیا و نیوزلند و خاورمیانه و در نهایت آمریکای شمالی و جنوبی قرار خواهند گرفت. برای استفاده از این ویژگی آینده، باید کنسول خود را به جدیدترین نرم افزار سیستم به روز کنید و حساب های PlayStation Network و Discord خود را پیوند دهید.

برای شروع یک چت صوتی Discord مستقیماً از PS5، بازیکنان باید تب Discord را در پایگاه بازی مرکز کنترل انتخاب کنند. در اینجا، یک سرور Discord یا گروه DM را که می‌خواهید به آن بپیوندید، انتخاب کنید، کانال صوتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. هنگامی که کاربر Discord دیگری با شما تماس می گیرد، اعلانی دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد بلافاصله بپیوندید.

این به‌روزرسانی آینده بیش از دو سال پس از اینکه پلی‌استیشن به بازیکنان این امکان را داد تا در سال 2021 اکانت‌های PSN خود را به Discord پیوند دهند، ارائه خواهد شد.

منیع : gameinformer



نظردهی
ثبت


    نظرات