Embracer استودیو توسعه دهنده بازی The New Alone In The Dark را بست

Embracer Pieces Interactive، توسعه‌دهنده بازی Alone in the Dark را که در اوایل سال جاری معرفی شد، تعطیل کرد. این استودیو جدیدترین استودیویی است که طی 10 ماه گذشته توسط این شرکت بسته شده است.

وب‌سایت Pieces Interactive اکنون فقط دارای یک فهرست گرافیکی است که «2007-2024 Thanks for Playing With Us» و یک توضیح کوتاه که تاریخچه آن را شرح می‌دهد:

Pieces Interactive از سال 2007 بیش از ده عنوان را بر روی رایانه شخصی، کنسول و موبایل منتشر کرده است، هر دو مفاهیم خودمان مانند Puzzlegeddon، Fret Nice، Leviathan Warships، Robo Surf و Kill to Collect، و همچنین برای عناوینی مانند Magicka 2 و چندین DLC کار می کنند. برای Magicka. لیست مشتریان ما شامل Paradox Interactive، Koei Tecmo، Arrowhead Game Studios، Koch Media و RaceRoom Entertainment است.

در سال 2017، Pieces Interactive پس از همکاری با توسعه Titan Quest، Titan Quest: Ragnarök و توسعه سوم برای Titan Quest، Titan Quest: Atlantis توسط Embracer Group خریداری شد.

آخرین نسخه ما تصویرسازی مجدد Alone in the Dark بود.

تنها در تاریکی در 20 مارس با نقدهای متفاوت منتشر شد و در حال حاضر در متاکریتیک در رتبه 63 قرار دارد. بازیگرانی چون جودی کامر و دیوید هاربر که صداها و شباهت‌های خود را قرض داده‌اند، در یک تصویر سوم شخص از فیلم کلاسیک ترسناک بقا در سال 1992 بازی می‌کنند.

پس از فروپاشی قرارداد 2 میلیارد دلاری با گروه بازی‌های Savvy تحت حمایت عربستان سعودی در سال 2023، Embracer تحت یک تغییر ساختار گسترده قرار گرفت تا سرپا بماند و منجر به کاهش قابل توجه تعداد کارمندان در بسیاری از استودیوهای خود شد. این شامل اخراج بیش از 1000 کارمند (از جمله کارکنان Eidos-Montreal)، فروش استودیوهای آن (Saber Interactive، Gearbox Entertainment)، و تعطیلی کامل دیگران (Free Radical Design، Volition Games) است. Embracer اخیراً خود را به سه شرکت جداگانه تقسیم کرده است که استودیوهای آن بین آنها تقسیم شده است.


 

منبع : gameinformer



نظردهی
ثبت


    نظرات