تاکدا هفته آینده به فهرست Mortal Kombat 1 ملحق می شود

آیا می‌خواهید شماره بعدی را در صندوق پستی خود دریافت کنید؟

اکنون مشترک شوید

آخرین مبارز بسته‌ی DLC سال اول Mortal Kombat 1 هفته آینده عرضه می‌شود و او کسی نیست جز تاکدا تاکاهاشی. این جنگجوی جوان شيرای ریو برای دومین بار در یک بازی Mortal Kombat ظاهر می‌شود و به اندازه هم‌قبیله‌ای‌های بزرگترش، اسکورپیون و اسموک، توانمند به نظر می‌رسد.

اگرچه تاکدا در اولین حضورش در Mortal Kombat X پسر کنشی بود، خط زمانی تغییر یافته Mortal Kombat 1 او را به پسرعموی کنشی تبدیل کرده است. مانند کنشی، تاکدا در یاکوزا بزرگ شد اما به قبیله وفادارتر از پسرعمویش بود. به همین دلیل، یاکوزا تاکدا را مأمور کرد تا کنشی را بکشد و دو نفر با هم جنگیدند که در نهایت کنشی پیروز شد. تاکدا در نبرد به شدت مجروح شد و به کمک شيرای ریو شتافت، جایی که کنشی او را از کشته شدن توسط یاکوزا به خاطر شکست در مأموریتش نجات داد. این باعث شد تاکدا تغییر نظر دهد و به شيرای ریو بپیوندد تا با دنیای زیرزمینی جنایی Earthrealm و در نهایت نیروهای شیطانی Outworld بجنگد.

تاکدا هنوز از سبک مبارزه شيرای ریو استفاده می‌کند، از جمله جفت شلاق‌های تیغه‌دار خود. او همچنین شوریکن‌ها، حملات شعله‌ور تلپورت‌شونده و یک حرکت هوایی که بهترین توصیفش، "پیچ و تاب ضربه‌ای در هوا" است، را به نمایش می‌گذارد. در ادامه نگاهی به تاکدا بیندازید.

تاکدا در ۲۳ جولای در دسترس خواهد بود، هم به صورت خرید تکی و هم به صورت دانلود رایگان برای دارندگان Kombat Pack. در همان روز، مبارز Kameo فِرا که قبلاً معرفی شده بود، نیز برای خرید در دسترس خواهد بود. هر دو تاکدا و فرا برای اولین بار در Evo 2025 این آخر هفته قابل بازی خواهند بود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Mortal Kombat 1، نقد و بررسی ما و همچنین تریلرهای مبارزان DLC قبلی یعنی هوم‌لندر، اومنی-من، ارماک، پيس‌میکر، و کوان-چی را بررسی کنید.


منبع : gameinformer



نظردهی
ثبت


    نظرات