لارا کرافت به بازی Dead by Daylight اضافه شد

جریان هشتمین سالگرد Dead by Daylight چند به‌روزرسانی بزرگ برای این بازی محبوب وحشت نامتقارن را فاش کرد. اولین و مهم‌ترین آن‌ها اضافه شدن لارا کرافت به عنوان جدیدترین بازمانده‌ی کراس‌اور بازی است و همچنین افزوده شدن حالت 2v8 که بسیاری از بازیکنان خواستار آن بودند.

بخش Tomb Raider

لارا کرافت (نسخه ریبوت شده در سال 2013) از امروز به DBD می‌پیوندد. هرچند او اسلحه‌ها و کمانش را ندارد، اما با سه قابلیت جدید که مهارت‌های ماجراجویی او را برجسته می‌کنند، وارد بازی می‌شود. در اینجا توضیح هر یک از این قابلیت‌ها را از وب‌سایت DBD می‌آوریم:

  • Finesse: زمانی که سالم هستید، پرش‌های سریع شما سریع‌تر هستند، اما بعد از هر استفاده موفقیت‌آمیز، نیاز به زمان خنک‌سازی دارد.
  • Hardened: وقتی یک جعبه را باز می‌کنید و یک توتم را پاکسازی یا برکت می‌دهید، قابلیت Hardened برای مدت زمان آزمایش فعال می‌شود. از آن به بعد، هر بار که فریاد می‌زنید، به جای آن، هاله‌ی قاتل را فاش خواهید کرد.
  • Specialist: وقتی یک جعبه را باز می‌کنید یا در آن جستجو می‌کنید، یک توکن کسب می‌کنید (تا ۳ توکن). وقتی یک مهارت عالی انجام می‌دهید، یک توکن را مصرف کنید تا حداکثر پیشرفت مورد نیاز برای ژنراتور را کاهش دهید.

حالت 2v8

در ۲۵ ژوئیه، یک حالت چندنفره جدید 2v8 به بازی اضافه می‌شود. این حالت دو قاتل را در برابر هشت بازمانده در نسخه‌های گسترش‌یافته پنج نقشه کلاسیک قرار می‌دهد. تعداد ژنراتورها دو برابر شده و بازماندگان باید ۸ از ۱۳ ژنراتور را تعمیر کنند تا فرار کنند. بازماندگان اسیر شده مستقیماً به قفس‌ها فرستاده می‌شوند و قابلیت‌های بازماندگان به یک سیستم نقش جدید تغییر کرده که هدف آن تشویق به همکاری است.

پیشرفت متقابل

پیشرفت متقابل در ۲۲ ژوئیه پیاده‌سازی می‌شود. این بدان معناست که بازیکنان می‌توانند پیشرفت خود را در نسخه‌های مختلف بازی که دارند هماهنگ کنند. همه چیز به جز نسخه‌ی Switch که محدودیت‌هایی دارد، می‌تواند بین هر پلتفرمی به اشتراک گذاشته شود.

بازی جدید تک‌نفره

در جریان امروز، تریلر جدید و تاریخ انتشار بازی تک‌نفره The Casting of Frank Stone که توسط Supermassive Games (Until Dawn، The Quarry) توسعه یافته است، نیز فاش شد.


منبع : gameinformer



نظردهی
ثبت


    نظرات