پارامونت سریال Halo را پس از دو فصل لغو کرد

پارامونت سریال "هیلو"، اقتباس تلویزیونی لایو اکشن از فرانچایز اصلی ایکس‌باکس، را پس از دو فصل لغو کرد. فصل دوم این سریال اوایل امسال در پارامونت+ پخش شد.

طبق گزارش منابع هالیوود ریپورتر، تهیه‌کنندگان سریال هیلو، از جمله امبلین، ایکس‌باکس و ۳۴۳ اینداستریز، در جستجوی پلتفرمی جدید برای احتمال ساخت فصل سوم هستند و پارامونت نیز ظاهراً از این حرکت حمایت می‌کند.

پارامونت در بیانیه‌ای اعلام کرد: "پارامونت+ تأیید می‌کند که 'هیلو' با فصل سوم در این سرویس ادامه نخواهد یافت. ما بسیار به این سریال بلندپروازانه افتخار می‌کنیم و مایلیم از شرکایمان در ایکس‌باکس، ۳۴۳ اینداستریز و امبلین تلویژن، همراه با شورانر و تهیه‌کننده اجرایی دیوید وینر، همکاران تهیه‌کننده اجرایی او، تمامی بازیگران به رهبری پابلو شرایبر در نقش مستر چیف و گروه شگفت‌انگیز تشکر کنیم. برای همه در ادامه راه آرزوی بهترین‌ها را داریم."

پس از سال‌ها توسعه، سریال هیلو در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۲ در پارامونت+ به نمایش درآمد و پابلو شرایبر در نقش مستر چیف بازی کرد. فصل اول این سریال با استقبال متناقضی از سوی منتقدان و طرفداران روبرو شد و بسیاری از آن به خاطر انحراف از داستان‌ها و شخصیت‌پردازی‌های بازی‌های اصلی انتقاد کردند. فصل دوم، که اوایل امسال در ۸ فوریه شروع شد و در ۲۱ مارس به پایان رسید، به طور مثبت‌تری دریافت شد و چندین منتقد و بیننده آن را به عنوان بهبود چشمگیر تحسین کردند. فصل اول در حال حاضر امتیاز ۷۰٪ در راتن تومیتوز و ۶۱ در متاکریتیک دارد. فصل دوم امتیاز ۹۰٪ در راتن تومیتوز و ۶۴ در متاکریتیک را به دست آورد.

برای دیدن نظرات ما در مورد فصل اول هیلو، می‌توانید بررسی‌های ویدیویی هر قسمت را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید مصاحبه ما در فوریه با تهیه‌کنندگان سریال را بخوانید تا ببینید چگونه قصد داشتند فصل دوم را به بازی‌ها وفادارتر کنند.

 

منبع : gameinformer



نظردهی
ثبت


    نظرات