فیلم Bioshock نتفلیکس به دلیل کاهش بودجه اکنون دامنه‌ای کوچکتر دارد

اقتباس سینمایی آینده‌ی نتفلیکس از بازی Bioshock همچنان در حال تولید است، اما به بزرگی که در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود، نخواهد بود. دیروز، در یک پانل در کامیک-کان سن دیگو، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی فیلم فاش کردند که اکنون به دلیل کاهش بودجه، دامنه‌ی فیلم کاهش یافته است.

به گزارش Variety، تهیه‌کننده روی لی (خدایzilla در برابر Kong: امپراتوری جدید، فیلم لگو) در پانل تهیه‌کنندگان سایت Collider فاش کرد که از زمان اعلام فیلم در فوریه ۲۰۲۲، تغییرات مدیریتی در نتفلیکس بر پروژه تأثیر گذاشته است. اسکات استوبر، مدیر فیلم‌های نتفلیکس در آن زمان، توسط دن لین جایگزین شده است. در حالی که استوبر بر هزینه‌های زیاد برای لیست فیلم‌های گسترده تأکید می‌کرد، لین به استراتژی‌ای متواضع‌تر روی آورده است. این به معنای کاهش بودجه‌ی فیلم Bioshock است، و کارگردان فرانسیس لارنس (من افسانه‌ام، بازی‌های گرسنگی: Catching Fire) اعلام کرد که فیلم به عنوان یک "فیلم شخصی‌تر" بازنگری شده است.

"مدیریت جدید بودجه‌ها را کاهش داده است،" روی لی گفت. "بنابراین ما نسخه‌ای بسیار کوچکتر را تولید می‌کنیم. ... این یک دیدگاه شخصی‌تر خواهد داشت، در مقابل یک پروژه بزرگ و باشکوه."

همکاری بین نتفلیکس، ناشر بازی Bioshock، Take-Two Interactive و Vertigo Entertainment در حال آوردن فیلم Bioshock به زندگی است. علاوه بر لارنس و لی به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده، مایکل گرین (Logan، بلید رانر 2049، خدایان آمریکایی) در آگوست ۲۰۲۲ به عنوان نویسنده فیلم معرفی شد.

منبع : gameinformer



نظردهی
ثبت


    نظرات