کونامی تأیید کرد که مجموعه مرجع متال گیر سالید ولوم ۲ در راه است.

پس از انتشار مجموعه مستر متال سالید جلد اول در سال گذشته برای کنسول‌های مدرن و PC، انتظار می‌رفت که کونامی به‌زودی بهاغ جلد دوم برود. اکنون کونامی تأیید کرده است که مجموعه مستر متال گیر سالید جلد دوم در راه است، اما تیم متال گیر سالید در مورد بازی‌های موجود در آن اطلاعات دقیقی نکرده است.

به نقل از یگیمر، نوریوکی اوکامورا، تهیه‌کننده بازی متال گیر سالید دلتا: اسنیک ایتر، در ویدیویی تولید بازسازی متال گیر سالید ۳ به طور مختصر به مجموعه مستر متال گیر سالید جلد دوم کرد. اوکامورا به مشکلاتی که جلد اول در زمان عرضه داشت اشاره کرد و که تیم به‌دنبال این است که جلد دوم با کیفیت بهتری منتشر. او گفت: "البته، ما جلد اول را جلد ۱ نامید، بنابراین در حال ساخت جلد ۲ هستیم، این موضوع قطعی است." او همچنین ابراز نگرانی کرد که عرضه جلد اول با مشکلات زیادی همراه و افزود: "ما تمام تلاش خود خواهیم کرد که این تکرار نشوند، اما فقط از همه می‌خواهیم که به ما زمان بدهند."

اوکامورا به سوالات طرفداران در مورد بازی که در این مجموعه خواهند بود پاسخ نداد، گرچه به نظر می‌ید که به احتمال گنجاندن متال گیر سالید ۴ در ماه گذشته اشاره کرده است. تا به امروز، متال گیر سالید ۴ هرگز روی هیچ پلتفرمی به جز پلی‌استیشن ۳ عرضه نشده است هر دو بخش متال گیر سالید V، گراند زیرو و فانتوم پین، روی چندین کنسول و PC در دسترس بودند. به احتمال زیاد، مجموعه مستر متال گیر سالید جلد ۲ شامل این عناوین و همچنین نسخه HD متال سالید: پیسر که به PS3 و ایکس باکس ۳۰ منتقل شده، خواهد بود. اما تا زمانی که کونامی این فهرست را تأیید نکند، تنها می‌توانیم حدس بزنیم.

منبع : gamespot



نظردهی
ثبت


    نظرات