همکاری دنیای وارکرفت با ویس، این امکان را به شما می‌دهد که رئیس کل هورد، تریال، در ماجراجویی هایتان شما را هدایت کند.

همکاری بین دنیای وارکرفت و برنامه ناوبری GPS ویس، به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در سفرهای خود هدایت را از صدای (سابق) رئیس کل هورد، تریال، دریافت کنند. این همکاری به مناسبت بیستمین سالگرد بازی انجام شده و گزینه‌هایی برای هدایت بصری هر دو گروه هورد و الاینس نیز ارائه می‌دهد.

با اینکه ناوبری صوتی تریال فقط برای کاربران انگلیسی زبان در دسترس است، صداپیشگی او توسط بازیگر اصلی صدا، کریس متزن، که مدیر خلاق اجرایی وارکرفت است، انجام شده است. افرادی که از صدای تریال برای ناوبری استفاده می‌کنند، می‌توانند بشنوند که رهبری ارک چگونه یک دور زدن را به‌عنوان "استراتژی هوشمندانه برای فریب هر تعقیب‌کننده‌ای که به دنبالمان است" توصیف می‌کند یا به آن‌ها می‌گوید که گیر کردن در ترافیک سنگین "به معنای پایان دنیا نیست."

برای فعال‌سازی صدای تریال در ویس، کاربران می‌توانند روی گزینه "یک همراه انتخاب کن" در منوی اصلی کلیک کرده و گزینه "با دنیای وارکرفت رانندگی کن" را انتخاب کنند. از آنجا می‌توانند صدای تریال را در راهنمایی‌های صوتی فعال کنند.

علاوه بر گزینه‌های مربوط به حالت‌های هورد یا الاینس، کاربران همچنین می‌توانند آیکون خودرو خود را به یک اژدهای قرمز که آتش تنفسی دارد تبدیل کنند—موجودی که بازیکنان WoW به‌خوبی با آن آشنا هستند.

همکاری‌های قبلی ویس شامل یکی برای راه‌اندازی Halo Infinite بود که صداهای مسترچیف یا رئیس وحشی، اسکاروم، را داشت، همچنین شامل همکاری‌هایی با بتمن و سلبریتی‌هایی مانند آرنولد شوارتزنگر بود.

این تنها یکی از روش‌های جدید بلیزارد برای جشن گرفتن بیستمین سالگرد WoW است. یک رویداد بزرگ درون بازی که امسال به WoW اضافه می‌شود، به بازیکنان این امکان را می‌دهد که برخی از مجموعه‌های زرهی نمادین بازی را جمع‌آوری کنند. همچنین دیگر بازی‌های بلیزارد، مانند دیابلو ۴ و اورواچ ۲، نیز به این جشنواره پیوسته و پوسته‌های مرتبط با WoW را ارائه می‌دهند.

در نقد GameSpot از "WoW: جنگ درون"، آخرین گسترش MMORPG بلیزارد به‌عنوان "WoW در بهترین حالت قابل دسترس بودنش" توصیف شده است، به‌خاطر اضافه‌شدن‌های جدیدی مانند سیستم جنگجویان سراسری و محتوای جدید تک‌نفره در پایان بازی به نام Delves.

منبع : gamespot



نظردهی
ثبت


    نظرات