چقدر طول می‌کشد تا Silent Hill 2 Remake را تمام کنید؟

مانند نسخه اصلی در سال ۲۰۰۱، بازسازی Silent Hill 2 یک بازی پیچیده و پرجزئیات است که اگر حاضر باشید گوشه‌های مه‌آلود و تاریک آن را کاوش کنید، چیزهای زیادی برای کشف دارد. با تأکید بیشتر بر مبارزه، مناطقی که بزرگتر و عمیق‌تر به نظر می‌رسند، و معماهای جدیدی که اغلب نیاز به چندین مرحله برای حل دارند، مدت زمانی طول خواهد کشید تا بتوانید از آن شهر فرار کنید. اگر می‌خواهید بدانید این کار چقدر طول می‌کشد، بستگی زیادی به این دارد که چقدر می‌خواهید بازی را کامل کنید و آیا می‌خواهید به اعماق Silent Hill 2 Remake بروید تا به همه پایان‌ها - که تعدادشان هشت تاست - و سایر اسرار بازی دست پیدا کنید یا خیر.

در این مقاله، هر آنچه درباره زمان بازی Silent Hill 2 و آنچه در صورت صرف زمان بیشتر در کابوس آن می‌توانید کشف کنید، آورده شده است. البته، باید به برخی از نکات داستانی کوچک هم اشاره شود.

چقدر طول می‌کشد تا Silent Hill 2 را تمام کنید؟
مدت زمان بازی شما در Silent Hill 2 بستگی زیادی به این دارد که چقدر زمان صرف کاوش در شهر، جستجو در مکان‌های دور از دسترس و جمع‌آوری آیتم‌های اضافی کنید. این امر به ویژه در نقاط کلیدی مانند اوایل بازی که دسترسی زیادی به بخش‌های مختلف شهر دارید و می‌توانید مکان‌های زیادی را که جزو مسیر اصلی نیستند بررسی کنید، اهمیت دارد. اعضای تیم GameSpot که Silent Hill 2 Remake را پیش از عرضه بازی کردند، دریافتند که بازی در اولین دور بازی بین ۱۷ تا ۱۹ ساعت طول می‌کشد، البته زمانی که به دقت به دنبال اسرار بودیم. اگر کمتر نگران یافتن اسرار و مهمات اضافی باشید، احتمالاً اولین دور بازی شما بین ۱۵ تا ۱۶ ساعت طول خواهد کشید.

با این حال، اتمام Silent Hill 2 Remake برای اولین بار حالت New Game Plus را باز می‌کند که به شما اجازه می‌دهد آیتم‌های جدیدی مانند اره برقی پیدا کنید و پایان‌های اضافی را باز کنید. مکان معماها تغییر نمی‌کند، که می‌تواند سرعت بازی را افزایش دهد، اما اگر به دنبال عناصر جدید و پایان‌های بیشتر باشید، انتظار داشته باشید که سفر شما در حالت New Game Plus حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت طول بکشد. همچنین یک تروفی/دستاورد برای اتمام بازی در کمتر از ۱۰ ساعت وجود دارد، که به نظر می‌رسد یک معیار معقول است.

مانند نسخه اصلی، برخی از پایان‌ها در Silent Hill 2 Remake بر اساس رفتار شما سنجیده می‌شود؛ مثلاً اینکه آیا با ماریا مهربان یا سرد برخورد می‌کنید، یا اینکه آیا جیمز را در وضعیت خوب نگه می‌دارید یا او را به حال خود رها می‌کنید تا در مرگ دست و پا بزند. برای پایان‌های اضافی، نیاز به پیدا کردن آیتم‌های جدید دارید که می‌تواند کمی به زمان کلی شما اضافه کند. تیم Bloober دو پایان جدید هم به بازی اضافه کرده است که در نسخه‌های قبلی Silent Hill 2 وجود نداشت. بنابراین، افرادی که می‌خواهند همه چیز را ببینند و به تمام هشت پایان برسند، باید انتظار داشته باشند که ده‌ها ساعت در این بازی وقت بگذارند.

لیست مکان‌های Silent Hill 2
بازسازی Silent Hill 2 شما را به همه مکان‌های مشابه نسخه اصلی می‌برد، به همان ترتیب و با همان نقاط داستانی. با این حال، بسیاری از این مکان‌ها اکنون بزرگتر و پرجزئیات‌تر از قبل شده‌اند، که باعث طولانی‌تر شدن بازی شده است. در ادامه، لیست مکان‌های اصلی که در Silent Hill 2 بازدید خواهید کرد آمده است:

  • East South Vale
  • Wood Side Apartments
  • Blue Creek Apartments
  • West South Vale
  • Brookhaven Hospital
  • Toluca Prison
  • The Labyrinth
  • Lakeside Hotel

منبع: gamespot



نظردهی
ثبت


    نظرات