این پلی‌استیشن پورتال تقریباً نو را به قیمت ۱۴۱ دلار در روزهای تخفیف بزرگ پرایم تهیه کنید

در طول رویدادهای تخفیف بزرگ آمازون، می‌توانید تجهیزات جدید زیادی را با تخفیف بخرید، اما اگر مشکلی با کالاهای کم‌استفاده ندارید، می‌توانید پلی‌استیشن پورتال را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید. به عنوان بخشی از برنامه فروش مجدد آمازون، پلی‌استیشن پورتال برای مشترکان پرایم فقط ۱۴۱ دلار قیمت دارد. این دستگاه به طور معمول ۲۰۰ دلار به صورت نو و ۱۷۶ دلار به صورت بازسازی‌شده قیمت دارد، بنابراین مشترکان پرایم در اینجا معامله بسیار خوبی انجام می‌دهند.

برنامه فروش مجدد آمازون معمولاً کار بسیار خوبی در تمیز و نو جلوه دادن کالاهای دست‌دوم انجام می‌دهد، و در برخی موارد ممکن است کالایی تقریباً نو دریافت کنید که تنها جعبه اصلی آن باز شده است. حتی اگر به مدت کوتاهی استفاده شده باشد، آمازون آن را به‌خوبی تمیز خواهد کرد.

این دستگاه از زمان عرضه در نوامبر سال گذشته بسیار محبوب شده و هر زمانی که موجودی آن فراهم شده، به سرعت به فروش رفته است. در اصل، پلی‌استیشن پورتال یک کنترلر DualSense با یک صفحه‌نمایش LCD هشت اینچی است که بین جوی‌استیک‌ها قرار گرفته و به شما امکان می‌دهد بازی‌ها را از PS5 خود به این دستگاه استریم کنید. به دلیل طراحی الهام‌گرفته از DualSense، این دستگاه دارای تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی است و از رزولوشن 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. همچنین یک جک ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال هدست تعبیه شده است تا بتوانید به‌راحتی از بازی‌های PS5 خود لذت ببرید.

لازم به ذکر است که برای بهترین عملکرد، به یک اتصال اینترنت پایدار و کنسول PS5 نیاز دارید تا پلی‌استیشن پورتال با آن همگام شود. این دستگاه به خوبی طراحی شده است و در شرایط ایده‌آل، تأخیر کم و صدای بدون افت را برای جلسات بازی روان و لذت‌بخش ارائه می‌دهد.

چند پیشنهاد تخفیف دیگر برای علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل نیز در آمازون موجود است. یک پیشنهاد خوب تخفیف خط کنترلرهای Backbone است که می‌تواند گوشی هوشمند شما را به یک سیستم بازی دستی تبدیل کند. همچنین کنترلر NYXI Wizard، که الهام‌گرفته از کنترلر GameCube برای نینتندو سوییچ است، همراه با چندین محصول دیگر Nitro با تخفیف عرضه شده‌اند.

منبع : gamespot



نظردهی
ثبت


    نظرات