رقیب Helldivers 2 امروز عرضه شد

این ماه پر از انتشارهای پرطرفدار است، اما اگر به دنبال انجام سهم خود در جنگ بی‌پایان با حشرات هستید، می‌توانید هم‌اکنون بازی Starship Troopers: Extermination را روی PC، PS5 و Xbox Series X|S دریافت کنید. این بازی در دنیای پس از Helldivers 2 منتشر شده، اما اگر بخواهیم چیزی را که این شکار حشرات را در این بازی متفاوت می‌کند بیان کنیم، این است که اجازه می‌دهد گروه‌های بزرگ‌تری از سربازان (16 نفره) از Infantry Mobile اعزام شوند و از مکانیک ساخت پایگاه در گیم‌پلی خود بهره می‌برد.

پیتر موریس، رهبر تیم سازنده، در مصاحبه‌ای با GameSpot گفت: "ما با 16 بازیکن کامل هستیم، حلقه گیم‌پلی متفاوتی داریم و ساخت‌وساز یکی از اجزای اصلی چرخه گیم‌پلی ما است." او ادامه داد: "وقتی بیشتر دقت کنید و لایه سطحی را کنار بزنید، متوجه می‌شوید که دو بازی کاملاً متمایز وجود دارند: آنها حشرات را می‌کشند؛ ما بازی حشرات هستیم."

هر دو بازی شباهت‌هایی دارند؛ مانند متاگیم یک جنگ کهکشانی مداوم، آیتم‌های تزئینی، و طنز نیشدار، اما Helldivers 2 از Starship Troopers الهام گرفته است، در حالی که Extermination یک اقتباس دارای مجوز بر اساس مالکیت فکری معروف فیلم Starship Troopers محصول سال ۱۹۹۷ به کارگردانی پل ورهوفن است.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص Extermination حجم عظیم خرابی‌ها و آشفتگی‌هایی است که بازیکنان می‌توانند تجربه کنند. اجساد حشرات می‌توانند روی هم انباشته شوند و شکل میدان نبرد را تغییر دهند. این موضوع یک لایه تاکتیکی جالب به بازی اضافه می‌کند، چرا که بازیکنان ممکن است توسط انبوهی از جنازه‌ها محاصره شوند یا از آنها به عنوان یک سد موقت استفاده کنند.

نسخه کامل Starship Troopers: Extermination شامل یک کمپین تک‌نفره است که بازیگر Casper Van Dien در نقش Johnny Rico ظاهر می‌شود. این کمپین برای کمک به شما طراحی شده تا اصول اولیه را بیاموزید و با کشتن تمام حشراتی که می‌بینید، در کنار هم‌رزمانتان به مبارزه بپردازید. به یاد داشته باشید: تنها حشره خوب، حشره مرده است.

منبع : gamespot



نظردهی
ثبت


    نظرات