بازی نقش‌آفرینی جدید Destiny Rising معرفی شد

شرکت‌های NetEase و Bungie یک بازی موبایل کاملاً جدید از سری Destiny به نام Destiny Rising را معرفی کرده‌اند. این بازی علمی-تخیلی نقش‌آفرینی در یک "خط زمانی جایگزین" در دنیای Destiny جریان دارد و طبق گفته NetEase، شامل "بهترین تجربه تیراندازی در موبایل" خواهد بود.

این بازی یک "ماجراجویی کاملاً جدید با شخصیت‌های آشنا و تازه" را به همراه "انواع حالت‌های کلاسیک و جدید" ارائه می‌دهد. نسخه آلفای محدود بازی در نوامبر آغاز می‌شود و شما می‌توانید از حالا برای آن پیش‌ثبت‌نام کنید. در ادامه، تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید و یک ویدیوی پیش‌نمایش عمیق‌تر از توسعه‌دهندگان نیز در بخش پایینی صفحه قرار دارد.

در ویدیوی پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان که در ادامه آمده است، می‌توانید مستقیم از زبان آن‌ها بشنوید که چه چیزی باعث می‌شود Destiny Rising در بازار شلوغ بازی‌های موبایل منحصر به فرد باشد.

در سپتامبر، خبرهایی درباره وجود یک بازی موبایل Destiny از Bungie و NetEase فاش شد. این موضوع پس از خبری در سال ۲۰۱۸ مطرح شد که NetEase مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار به Bungie برای ساخت بازی‌هایی غیر از Destiny پرداخت کرده بود. شاید این توافق تغییر کرده باشد، زیرا Destiny Rising قطعاً یک بازی از سری Destiny است، یا شاید پروژه‌های بیشتری میان Bungie و NetEase در حال انجام باشد.

علاوه بر Destiny Rising، Bungie در حال کار روی یک بازی تیراندازی بقا به نام Marathon و احتمالاً پروژه‌های دیگر نیز هست. در سال ۲۰۲۴، Bungie دچار تغییرات زیادی شد، از جمله اخراج‌های گسترده که تعدادی از کارکنان ارشد را تحت تأثیر قرار داد. همچنین برخی از اعضای Bungie به تیمی جدید در شرکت مادر Sony پیوسته‌اند تا یک بازی اکشن جدید را توسعه دهند.

منبع : gamespot



نظردهی
ثبت


    نظرات